Najnowsze wpisy, strona 3


cze 16 2008 Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski
Komentarze: 1

Nowoczesne, Intuicyjne, przejrzyste. Najważniejsze, najnowsze, najciekawsze. Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski – wiadomosci.wp.pl.

Wirtualna Polska całkowicie odmieniła swój serwis informacyjny. Postawiono na nowe bloki tematyczne, klarowny podział informacji, intuicyjne menu, dużą rozdzielczość. Wszystko co najważniejsze, najaktualniejsze i najciekawsze jest teraz w zasięgu ręki. Zgodnie z najnowszymi trendami duży nacisk położono na prezentację materiałów multimedilanych. Umożliwiono też użytkownikom błyskawiczne publikowanie swoich tekstów, zdjęć i plików wideo.

Postawiliśmy sobie jasny cel, stworzyć najlepszy serwis informacyjny w polskiej Sieci. Wiadomości WP są w tej chwili jednym z najbardziej innowacyjnych serwisów tego typu w Polsce. Możemy śmiało porównywać się z gigantami światowymi. – mówi Marek Dziewięcki, Kierownik Grupy Wiadomości w Wirtualnej Polsce – Teraz, po reakcji naszych użytkowników, będziemy mogli się przekonać czy nam się udało. Nowe Wiadomości to przede wszystkim uporządkowanie natłoku newsów i szumu informacyjnego, wśród którego użytkownicy mogli się łato zagubić. Teraz mają w intuicyjny i bardzo prosty sposób podane to, co jest najważniejsze.

Główna strona serwisu to m.in. gorące tematy, czyli rozbudowane Raporty Specjalne WP poświęcone najważniejszym wydarzeniom w Polsce i na świecie, najnowsze wiadomości oraz najistotniejsze informacje własne i agencyjne. Redakcja Wiadomości prezentuje tu także odnośniki do aktualnych materiałów audio i wideo, tworzonych przez zespół multimediów portalu oraz pozyskanych od partnerów zewnętrznych, agencji Reuters
i APTN.

Wszystkie newsy grupuje przejrzyste menu. Rozwinięcie wybranego bloku: Wiadomości, Multimedia, Serwisy Specjalne, Tylko w WP, itp. przenosi użytkownika do rozbudowanych podkategorii tematycznych, co skutkuje błyskawicznym dotarciem do pożądanych treści. Wprowadzone właśnie belki nawigacyjne, np. Nasze Serwisy, Komunikacja, Prasa, pozwalają nie tylko na szybkie zorientowanie się w zawartości serwisu WP, ale też natychmiastowe przejście do forum Wiadomości, bloga redakcyjnego, aktualnego przeglądu prasy, czy sondażu politycznego.

Zadbaliśmy także o wyeksponowanie redakcyjnych materiałów autorskich, np. Reportera WP, IMHO, Kwestionariusza oraz tych tworzonych specjalnie dla Wirtualnej Polski, jak rysunki Artura Krynickiego czy Felietony Magdaleny Środy czy Lecha Wałęsy – opowiada Krzysztof Cibor, Koordynator Serwisu Wiadomości – Zależało nam przede wszystkim na tym, by serwis stał się przejrzysty, prosty w nawigacji i otwarty na użytkowników. Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy redakcyjnego bloga, z którego dowiedzą się o wszystkich zmianach i nowościach w serwisie i w którym będą mogli je na bieżąco komentować. Zachęcamy również użytkowników do współredagowania serwisu. Stworzyliśmy specjalną kategorię 'Od Was', w której prezentujemy materiały nadsyłane przez internautów.

newsy  internet  PR 
cze 15 2008 Golden Arrow 2008
Komentarze: 1

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło
47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.

Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications wydawca m.in. tygodnika „Media & Marketing Polska”.

Lista prac nominowanych zostanie opublikowana 16 czerwca br. na stronie www konkursu (www.goldenarrow.eu).

Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:

1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
2. Program lojalnościowy (13 projektów)
3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
4. Experiential marketing (17 projektów)
5. Marketing internetowy (21 projektów)
6. Marketing mobilny (5 projektów)
7. Telemarketing (3 projekty)
8. Direct response advertising (2 projekty)
9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
10. Non profit (2 projekty)
11. Golden Arrow Design (6 projektów)
12. Golden Arrow Open (14 projektów)
13. Salon odrzuconych (6 projektów)

cze 15 2008 Google z Yahoo!
Komentarze: 1

 

Google ogłosiło dziś zawarcie porozumienia z firmą Yahoo!, które będzie obejmować region Stanów Zjednoczonych i Kanady.

Podpisana umowa umożliwi firmie Yahoo! korzystanie z technologii Google wyświetlającej reklamy przy wynikach wyszukiwania oraz technologię reklamy kontekstowej AdSense dla wyszukiwania oraz treści.

Zgodnie z tą umową, Yahoo! obok własnych naturalnych wyników wyszukiwania będzie mogło wyświetlać reklamy Google w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Yahoo! może również dostarczać reklamy dobierane kontekstowo na amerykańskich i kanadyjskich witrynach internetowych, które są własnością firmy oraz na stronach www, które obecnie należą do sieci partnerskiej Yahoo!

Yahoo! niezmiennie operuje własną wyszukiwarką, witrynami internetowymi oraz usługami reklamowymi.

muzyczny : :
cze 14 2008 Ącki w Radiu Zet
Komentarze: 4

cze 14 2008 Optimum PR współpracuje z Pro-Creation
Komentarze: 1

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku Pro-Creation wśród kluczowych grup docelowych.

Projekt współpracy obejmuje stworzenie ram polityki komunikowania się z rynkiem, zarządzanie komunikowaniem oraz wsparcie dla zdobywania nowych rynków przez Pro-Creation. Nowy klient Optimum PR specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych strategii e-marketingowych oraz projektowaniu kampanii reklamowych, serwisów internetowych, platform Web2.0 i multimediów. Realizuje projekty dla powszechnie znanych marek i firm, m.in. Agora, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, Wilkinson Sword, US Pharmacia i wielu innych.

„Planowane przez nas działania PR mają wzmocnić naszą obecność medialną wśród największych graczy na rynku marketingu interaktywnego. Chcemy mocniej podkreślić nasze możliwości w zakresie kreatywnego podejścia do promocji brandów oraz wykorzystywania Internetu do wspierania sprzedaży produktów dla klienta masowego.” – mówi Bartosz Michałowski,  Prezes Zarządu Pro-Creation.

Pro-Creation wybrało agencję w drodze konkursu ofert. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.