Rekordowy przychód Partner of Promotion...
Komentarze: 0
Przychód Partner of Promotion w 2007 roku wyniósł 14 132 091,87 zł. Wedle dostępnych rankingów daje to firmie pierwsze miejsce wśród wszystkich polskich agencji PR.
![]()
Liczba zatrudnionych pracowników na koniec ubiegłego roku wyniosła 52 osoby. 60% wzrost przychodów agencji jest wyjątkowy na rynku, tym bardziej, że dotyczy firmy, która od prawie 10 lat jest stale wymieniana wśród 3 największych agencji PR w Polsce. Partner of Promotion działa od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego.
* * *
Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. W 2006 r. miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach. Agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze"; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz w 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2007 za działania PR Procter& Gamble "Akademia Zdrowego Rozwoju" oraz za kampanię "Bezpiecznie na drogach z 3M". Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000.