Komentarze: 0
Przychód Partner of Promotion w 2007 roku wyniósł 14 132 091,87 zł. Wedle dostępnych rankingów daje to firmie pierwsze miejsce wśród wszystkich polskich agencji PR.
Liczba zatrudnionych pracowników na koniec ubiegłego roku wyniosła 52 osoby. 60% wzrost przychodów agencji jest wyjątkowy na rynku, tym bardziej, że dotyczy firmy, która od prawie 10 lat jest stale wymieniana wśród 3 największych agencji PR w Polsce. Partner of Promotion działa od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego.
* * *
Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. W 2006 r. miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach. Agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze"; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz w 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2007 za działania PR Procter& Gamble "Akademia Zdrowego Rozwoju" oraz za kampanię "Bezpiecznie na drogach z 3M". Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000.