Kampania telewizyjna ekonomii społecznej
Komentarze: 2
15 czerwca rusza intensywna kampania telewizyjna mająca na celu
promocję ekonomii społecznej. Ostatnie dwa tygodniu projektu promocji
ekonomii społecznej to emisja spotów telewizyjnych, które na
konkretnych przykładach pokażą jej ideę i cele. Spoty emitowane będą na
antenie Telewizji Polskiej, Polsatu, TVN24 oraz Telewizji Katowice.
Projekt
PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej ruszył we wrześniu 2007 roku
i zakończy się 30 czerwca 2008. Realizowany jest w ramach IW EQUAL.
Ostatnie dwa tygodnie to skupienie się na intensywnym przekazie
telewizyjnym, który ma promować ideę ekonomii społecznej docierając do
wybranych grupach społecznych zgodnych z założeniami projektu. Spoty
będą obrazować mechanizmy ekonomii społecznej, zachęcając jednocześnie
do zapoznania się z zagadnieniami ekonomii społecznej i procesem
tworzenia przedsiębiorstw socjalnych.
Więcej informacji:
www.ekonomiaspoleczna.pl
www.tratwa.org
Dodaj komentarz