Mobilny biznes
Komentarze: 1
Ruszyła witryna MobilePro.pl, nowy specjalistyczny serwis poświęcony
zagadnieniom mobilnego marketingu, reklamy w komórce oraz mobilnego
kontentu rozrywkowego, takiego jak muzyka i gry w telefonach
komórkowych.
MobilePro zapełnia lukę w ofercie informacji z zakresu mobilnego
biznesu, prezentując bieżące wydarzenia i trendy na rynkach światowych
i w kraju. Oferuje solidny i aktualny zasób wiedzy o działaniach
głównych graczy, ich wynikach finansowych, strategiach i kierunkach
rozwoju w poszczególnych sektorach.
Tematy takie jak przyszłość mobilnej telewizji, model sprzedaży muzyki
w komórce, skuteczne sposoby dotarcia z wykorzystaniem m-marketingu czy
akceptacja reklamy w komórce należą do najgorętszych zagadnień
w świecie telekomunikacyjno – medialnym. MobilePro prezentuje najnowsze
informacje z tych zakresów, dając zainteresowanym solidną podstawę do
podejmowania decyzji.
Witryna kierowana jest z jednej strony do specjalistów branży
telekomunikacyjnej, poszukujących bogatego źródła dobrze dobranych
informacji branżowych, a z drugiej strony do marketerów, agencji
reklamowych i domów mediowych oraz wszystkich osób, które interesują
się wykorzystaniem telefonu komórkowego jako sposobu komunikacji
z użytkownikiem i chcą budować swoją wiedzę w tym zakresie.
Dodaj komentarz