Optimum PR współpracuje z Pro-Creation
Komentarze: 1
Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w
zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed
agencją obejmą kształtowanie wizerunku Pro-Creation wśród kluczowych
grup docelowych.
Projekt współpracy obejmuje stworzenie
ram polityki komunikowania się z rynkiem, zarządzanie komunikowaniem
oraz wsparcie dla zdobywania nowych rynków przez Pro-Creation. Nowy
klient Optimum PR specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych strategii
e-marketingowych oraz projektowaniu kampanii reklamowych, serwisów
internetowych, platform Web2.0 i multimediów. Realizuje projekty dla
powszechnie znanych marek i firm, m.in. Agora, Colgate-Palmolive,
Hyundai, Makro Cash and Carry, Wilkinson Sword, US Pharmacia i wielu
innych.
„Planowane przez nas działania PR mają wzmocnić
naszą obecność medialną wśród największych graczy na rynku marketingu
interaktywnego. Chcemy mocniej podkreślić nasze możliwości w zakresie
kreatywnego podejścia do promocji brandów oraz wykorzystywania
Internetu do wspierania sprzedaży produktów dla klienta masowego.” – mówi Bartosz Michałowski, Prezes Zarządu Pro-Creation.
Pro-Creation wybrało agencję w drodze konkursu ofert. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Dodaj komentarz