cze 14 2008

Optimum PR współpracuje z Pro-Creation


Komentarze: 1

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku Pro-Creation wśród kluczowych grup docelowych.

Projekt współpracy obejmuje stworzenie ram polityki komunikowania się z rynkiem, zarządzanie komunikowaniem oraz wsparcie dla zdobywania nowych rynków przez Pro-Creation. Nowy klient Optimum PR specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych strategii e-marketingowych oraz projektowaniu kampanii reklamowych, serwisów internetowych, platform Web2.0 i multimediów. Realizuje projekty dla powszechnie znanych marek i firm, m.in. Agora, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, Wilkinson Sword, US Pharmacia i wielu innych.

„Planowane przez nas działania PR mają wzmocnić naszą obecność medialną wśród największych graczy na rynku marketingu interaktywnego. Chcemy mocniej podkreślić nasze możliwości w zakresie kreatywnego podejścia do promocji brandów oraz wykorzystywania Internetu do wspierania sprzedaży produktów dla klienta masowego.” – mówi Bartosz Michałowski,  Prezes Zarządu Pro-Creation.

Pro-Creation wybrało agencję w drodze konkursu ofert. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

kopanek76
14 czerwca 2008, 11:20
:)

Dodaj komentarz