newsy 
cze 10 2008

Polsat zarobił na meczu Polska-Niemcy 8,8...


Komentarze: 0

Najchętniej oglądanym programem podczas ostatniego weekendu, jak i ostatniego tygodnia był mecz Mistrzostw Europy w piłce nożnej Niemcy - Polska.

Przegrany przez Polaków piłkarski pojedynek w niedzielę w domach obejrzało ponad 10,9 mln fanów piłki nożnej. Na antenie Polsatu spotkanie śledziło 10,5 mln widzów, co dało stacji 63,09 proc. udziału, zaś w Polsacie Sport Extra mecz przyciągnął 330 tys. osób (2 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Drugim najpopularniejszym spotkaniem spośród czterech rozegranych w weekend meczów Euro 2008 było sobotnie starcie Portugalczyków i Turków, które w Polsacie obejrzało 3,49 mln widzów (160 tys. osób w Polsacie Sport Extra). Wpływy brutto (bez uwzględnienia rabatów) z reklam wokół transmisji tych czterech meczów wyniosły w Polsacie 13,52 mln zł, a w Polsacie Sport Extra - 690 tys. zł (w sumie 14,2 mln zł). Natomiast tylko z reklam nadawanych tylko wokół transmisji niedzielnego spotkania Niemcy-Polska Telewizja Polsat zarobiła w sumie 8,87 mln zł (8,45 mln zł na głównej antenie i 420 tys. zł w Polsacie Sport Extra).  W pierwszej trójce największych reklamodawców emitujących spoty przy weekendowych meczach Euro 2008 (nadawanych po 20.00) znalazły się firmy: Coca - Cola (617 tysięcy złotych), ING Group (535 tysięcy złotych) i Carlsberg (513 tysięcy złotych).

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz