Power-współpraca Dziennika i Gazety Prawnej...
Komentarze: 0
Wydawnictwa Axel Springer Polska i INFOR PL rozpoczynają strategiczną współpracę pomiędzy DZIENNIKIEM oraz GAZETĄ PRAWNĄ obejmującą tworzenie specjalnych wspólnych pakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty.
Począwszy od 11.06.2008 oba dzienniki wprowadzają na rynek
specjalne propozycje handlowe dla swoich klientów reklamowych. Biura
Reklamy obydwu wydawnictw oferują swoim klientom pakiet "Power Profit",
który gwarantuje dodatkowy 10% rabat, przy emisji w dodatku DZIENNIKA -
Wall Street Journal Polska oraz grzbiecie głównym GAZETY PRAWNEJ.
Łączna oferta reklamowa zapewnia klientom obydwu tytułów o 25% większy
zasięg w docelowej grupie czytelników o wysokim statusie zawodowym w
stosunku do oferty Rzeczpospolitej*.
Dodatkowo planowane są publikacje wspólnych tematycznych dodatków,
które będą ukazywać się w całym nakładzie obu dzienników. Rozpoczęcie
współpracy z DZIENNIKIEM oznacza wycofanie się przez GAZETĘ PRAWNĄ z
dotychczasowego pakietu reklamowego z dziennikiem Polska.
Wydawcy planują długofalową w zakresie prenumeraty. Rozpoczynają ją
od oferty promocyjnej dla klientów instytucjonalnych, polegającej na
istotnej obniżce ceny przy zakupie obu tytułów jednocześnie. Promocja
Promocja będzie wsparta intensywnymi działaniami marketingowymi,
obejmującymi reklamy prasowe w tytułach obu wydawnictw, reklamę w
internecie, mailing do prenumeratorów instytucjonalnych oraz
dystrybucję promocyjnych egzemplarzy DZIENNIKA dla prenumeratorów
GAZETY PRAWNEJ.
"W przypadku rynku reklamy spodziewany jest szybki wzrost udziału
obu dzienników względem innych tytułów ogólnopolskich, a w
szczególności Rzeczpospolitej. W przypadku prenumeraty oba wydawnictwa
nastawiają się na inwestycje w promocje. Synergia i konsekwencja w
promocji powinny zaowocować pozyskaniem nowych prenumeratorów zwłaszcza
w 2009 roku, ze względu na fakt, że klienci instytucjonalni najczęściej
podejmują decyzje o zakupie rocznej prenumeraty" - powiedział Dominik
Tzimas, Dyrektor Zarządzający DZIENNIKA.
"Współczytelnictwo GAZETY PRAWNEJ i DZIENIKA jest bardzo niskie
(ok. 6,5%). Dzienniki idealnie się uzupełniają. GAZETA PRAWNA
gwarantuje zasięg w atrakcyjnej i trudno uchwytnej grupie specjalistów.
DZIENNIK poszerza ten zasięg o czytelników dobrze wykształconych ale
mniej zainteresowanych specjalistyczną tematyką prawno-gospodarczą. W
ten sposób zbudowaliśmy dla naszych klientów bardzo atrakcyjny i
konkurencyjny pakiet reklamowy. Oferta dla prenumeratorów jest równie
ciekawa, jako że gazety świetnie się uzupełniają. DZIENNIK oferuje
olbrzymią porcję najaktualniejszych informacji z kraju i ze świata,
wyjątkowe spojrzenie na kulturę i sport, a także dodatki Praca czy
program TV. GAZETA PRAWNA dostarcza najbardziej fachową i pogłębioną
informację prawno-gospodarczą. Wspólne działania promocyjne mogą
przekonać czytelników do korzystania z obu gazet, a także wesprzeć
wydawnictwa w pozyskaniu prenumeratorów innych konkurencyjnych
dzienników" - powiedział Dariusz Piekarski, Dyrektor Wydawniczy GAZETY
PRAWNEJ.
Dodaj komentarz