SABRE AWARD dla Partner of Promotion
Komentarze: 0
Partner of Promotion już po raz trzeci zdobyła nagrodę SABRE AWARD w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów dla branży PR. Agencję nagrodzono w kategorii "Healthcare Providers" (B2B) za działania antykryzysowe realizowane dla Euromedic International Polska.
Wręczenie nagród odbyło się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Przyznano je w 42 kategoriach tematycznych, m.in. takich jak: PR konsumencki, PR korporacyjny, kampanie edukacyjne, działalność sponsoringowa, komunikacja marketingowa B2B, czy relacje z mediami oraz w 13 kategoriach regionalnych: Afryka, Region Bałtycki, Benelux, Kraje Niemieckojęzyczne, Europa Wschodnia, Francja, Iberia, Mediterranean, Środkowy Wschód, Skandynawia oraz Wielka Brytania i Irlandia.
W kategorii "Healthcare Providers" konkurentami dla zwycięskiego
projektu Partner of Promotion pod nazwą "Healthy Brand, Healthy
Patients" były kampanie realizowane przez agencje z Wielkiej Brytanii,
Hiszpanii i Emiratów Arabskich.
Tegoroczna SABRE AWARD jest już trzecią nagrodą Agencji w tym
konkursie. Partner of Promotion nagrodzono wcześniej za najlepszą
komunikację kryzysową dla banku Inteligo - SABRE AWARD 2004, a rok
później przyznano statuetkę i tytuł "The New European Agency of the
Year 2005".
Konkurs SABRE AWARDS organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego
Jorku. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w
kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia
działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe
jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR ze Stanów
Zjednoczonych i Europy.
* * *
Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. W 2006 r. miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach. Agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze"; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz w 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2007 za działania PR Procter& Gamble "Akademia Zdrowego Rozwoju" oraz za kampanię "Bezpiecznie na drogach z 3M". Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000.
Dodaj komentarz