Archiwum czerwiec 2008, strona 4


cze 14 2008 Finał II edycji programu Edukacja z Internetem...
Komentarze: 3

Ponad stu nauczycieli gimnazjalnych z całej Polski otrzymało dyplomy ukończenia rocznego kursu e-learningowego, uczącego wykorzystania nowoczesnych narzędzi informatycznych w edukacji. Kurs jest częścią programu Edukacja z Internetem TP dla Nauczycieli, organizowanego przez Fundację Grupy TP i Centrum Edukacji Obywatelskiej. 

Głównym celem trwającego przez cały rok szkolny programu e-learningowego było  zapoznanie nauczycieli z podstawowymi narzędziami informatycznymi oraz zastosowanie ich w przedmiotowych projektach uczniowskich. - W głównej mierze chodzi o to, aby z jednej strony zachęcić nauczycieli do wykorzystywania nowoczesnych technologii w dydaktyce, a z drugiej, pokazać i nauczyć, jak przekazywać wiedzę w ciekawy i innowacyjny sposób - mówi Jadwiga Czartoryska, Prezes Fundacji Grupy Telekomunikacji Polskiej 

Każdy z biorących udział w kursie, nauczycieli mógł skorzystać z jednego z 9 kursów internetowych wprowadzających techniki informatyczne do projektów uczniowskich realizowanych w ramach lekcji: matematyki, fizyki, języka polskiego, biologii, wiedzy o społeczeństwie, historii, geografii, języków obcych oraz chemii. Kursy trwały od listopada 2007 r. do maja 2008 r. 

- Do udziału w naszym Programie zakwalifikowało się 270 nauczycieli. Kurs ukończyło 120 pedagogów z całej Polski. Cieszę się, że dzięki Programowi powstało wiele bardzo ciekawych projektów. - mówi Alicja Pacewicz - wiceprezes Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Prace nad projektami poprzedzone były szkoleniami, które miały na celu zapoznanie nauczycieli z podstawowymi narzędziami informatycznymi oraz pracą nad projektem. Nauczyciele i uczniowie dowiedzieli się m.in. jak ważne jest dobre zaplanowanie projektu, jego realizacja i wreszcie prezentacja. 

Uroczystość kończąca drugą edycję programu Edukacja z Internetem TP dla Nauczycieli odbyła się wczoraj w Teatrze Polonia w Warszawie. Specjalnie dla nauczycieli Krystyna Janda,  ambasadorka Programu Edukacja z Internetem TP, wystąpiła w monodramie „Skok z wysokości" .  

Informacje o konkursie oraz najciekawsze projekty można zobaczyć na stronie: www.ezi.edu.pl

cze 14 2008 Lukas Bank w Platnosci.pl
Komentarze: 0

Platnosci.pl - lider na rynku płatności internetowych - poszerza swą dotychczasową ofertę szybkich przelewów online o kolejny, dedykowany Klientom Lukas Banku, LUKAS e-przelew. 

Lukas dołącza do licznego grona naszych dotychczasowych Partnerów – mówi Marcin Jabłoński, dyrektor PayU S.A., właściciela serwisu Platnosci.pl wchodzącego w skład Grupy Allegro. Staramy się by nasze usługi były szeroko dostępne dla potencjalnego kupującego, ułatwiając rozliczenia internetowe Klientom rożnych banków. Skoro Klient poszukuje towaru w sieci, znajduje go i dokonuje zakupu, to logiczne jest że trzeba dać mu również możliwość zapłaty w tym samym miejscu. Nasz system daje taką możliwość – podkreśla. 

Stworzony model usługi znacznie upraszcza Klientom Banku dokonywanie zakupów w Internecie. Jeśli Klient jako formę płatności wybierze LUKAS e-przelew, po zalogowaniu do swego konta otrzymuje do akceptacji automatycznie wygenerowany formularz zapłaty. Wszystkie niezbędne pola formularza zostają wypełnione automatycznie. Po zatwierdzeniu transakcji sklep zostaje o tym poinformowany online, a zakupy Klienta mogą być przygotowywane do wysyłki. 

Dlaczego warto używać ePrzelewów? Jest kilka powodów: wygoda - formularz płatności jest generowany automatycznie (nie ma potrzeby wpisywania nr-u konta, danych firmy czy ceny towaru), eliminujemy potencjalne pomyłki przy przelewach. Czas - sprzedawca nie czeka aż pieniądze trafią na jego rachunek, informacja o zatwierdzeniu przelewu jest gwarancją otrzymania pieniędzy na jego konto – może od razu zająć się wysyłką towaru. Bezpieczeństwo - system zapewnia pełne bezpieczeństwo transakcji - wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami jest szyfrowana w oparciu o technologie SSL. Koszty - korzystanie z usługi jest całkowicie bezpłatne - Klient aktywuje Lukas e-przelew w menu e-Banku, poprzez LUKASlinię lub bezpośrednio w dowolnej placówce Banku. 

LUKAS e-przelew udostępniony jest w sklepach i serwisach korzystających z usług Platnosci.pl oraz na poziomie Allegro.pl / Płatności Allegro. Usługa została wprowadzona na rynek we współpracy z Blue Media Sp. z o.o. - znanym dostawcą technologii informatycznych. 

Platnosci.pl to lider w branży rozwiązań płatniczych dedykowanych rynkowi e-commerce. Dysponuje wieloletnim doświadczeniem w realizacji systemów płatności internetowych. Należący do Grupy Allegro PayU S.A. – operator systemu – od początku swej działalności zapewnia kompleksową obsługę rynku płatności online oraz kładzie nacisk na stałe doskonalenie poziomu swych usług. Od czerwca 2007 roku działa posiadając status Agenta Rozliczeniowego nadany decyzją Prezesa Narodowego Banku Polskiego.

cze 14 2008 CZY ZBLIŻAMY SIĘ DO ERY INTELIGENTNYCH...
Komentarze: 1

W dniach 25-27 maja 2008 roku, w Hotelu Chopin w Krakowie odbyła się, konferencja nt. Human System Interaction, organizatorem której była Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie we współpracy z IEEE oraz IES .

Była to pierwsza konferencja tego typu zorganizowana w Polsce. Uczestnicy ustalili, iż kolejna konferencja, z zapoczątkowanego cyklu, odbędzie się
w roku 2009 we Włoszech (Università degli studi di Catania).

W konferencji udział wzięło 200 uczestników z 35 państw (m. in. Japonii, Austrii, Hiszpanii, Chin, Rumunii, Węgier, Wielkiej Brytanii, Kanady, Australii, Włoch, Francji, Litwy, Słowacji i Czech). W trakcie obrad wygłoszono ponad 150 odczytów (23 sesje regularne, 8 sesji specjalnych).

Głównym tematem konferencji były najnowsze osiągnięcia w różnych dziedzinach naukowych (z obszaru IT) dotyczące szeroko pojmowanej komunikacji na linii komputer-człowiek oraz możliwości elektronicznego wspomagania ludzkiego myślenia.

W wykładach plenarnych i sesjach naukowych wystąpili badacze klasy światowej tacy jak: 

Kouhei Ohnishi, from Keio University Department of System Design Engineering, Japonia - Transmitting Real Force Sensation; Elizabeth Chang, Director, University Tier 1 Research Institute Digital Ecosystems and Business Intelligence Institute Curtin University of Technology, Australia - Human System Interaction with Confident Computing; Richard Zurawski, Ph.D. Atut Technology , reprezentujący USA, - Integrative Role of Information Technology in Industrial Automated Enterprises; Juliusz L. Kulikowski, Instytut Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej, Poland, - Problems of knowledge representation in computer-assisted decision making systems; Dietmar Dietrich, Gerhard Zucker, Institute of Computer Technology Vienna University of Technology, Austria - New Approach for Controlling Complex Processes; Stanisław Paszczyński (współautor), Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Polska - Improvement of Computer Network Transmission by Packing and Compression Agent Technology; Comparison of the Traffic in Two Different Computer Networks; Zdzisław S. Hippe (współautor), Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Polska - Prediction of Severe Brain Damage Outcome Using Two Data Mining Methods; Bogdan Wilamowski (współautor), Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Polska; Department of Electrical and Computer Engineering, Auburn University, Alabama, USA - A Brain-Computer Interface for Recognizing Brain Activity; Neural Network Architectures for Artificial Noses.
cze 14 2008 SABRE AWARD dla Partner of Promotion
Komentarze: 0

Partner of Promotion już po raz trzeci zdobyła nagrodę SABRE AWARD w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów dla branży PR. Agencję nagrodzono w kategorii "Healthcare Providers" (B2B) za działania antykryzysowe realizowane dla Euromedic International Polska.

Wręczenie nagród odbyło się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Przyznano je w 42 kategoriach tematycznych, m.in. takich jak: PR konsumencki, PR korporacyjny, kampanie edukacyjne, działalność sponsoringowa, komunikacja marketingowa B2B, czy relacje z mediami oraz w 13 kategoriach regionalnych: Afryka, Region Bałtycki, Benelux, Kraje Niemieckojęzyczne, Europa Wschodnia, Francja, Iberia, Mediterranean, Środkowy Wschód, Skandynawia oraz Wielka Brytania i Irlandia.


W kategorii "Healthcare Providers" konkurentami dla zwycięskiego projektu Partner of Promotion pod nazwą "Healthy Brand, Healthy Patients" były kampanie realizowane przez agencje z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Emiratów Arabskich.
Tegoroczna SABRE AWARD jest już trzecią nagrodą Agencji w tym konkursie. Partner of Promotion nagrodzono wcześniej za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo - SABRE AWARD 2004, a rok później przyznano statuetkę i tytuł "The New European Agency of the Year 2005".

Konkurs SABRE AWARDS organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR ze Stanów Zjednoczonych i Europy.

* * *

Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. W 2006 r. miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach. Agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze"; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz w 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2007 za działania PR Procter& Gamble "Akademia Zdrowego Rozwoju" oraz za kampanię "Bezpiecznie na drogach z 3M". Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000.

newsy  PR 
cze 14 2008 Rekordowy przychód Partner of Promotion...
Komentarze: 0

Przychód Partner of Promotion w 2007 roku wyniósł 14 132 091,87 zł. Wedle dostępnych rankingów daje to firmie pierwsze miejsce wśród wszystkich polskich agencji PR.

 

Liczba zatrudnionych pracowników na koniec ubiegłego roku wyniosła 52 osoby. 60% wzrost przychodów agencji jest wyjątkowy na rynku, tym bardziej, że dotyczy firmy, która od prawie 10 lat jest stale wymieniana wśród 3 największych agencji PR w Polsce. Partner of Promotion działa od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego.

* * *

Partner of Promotion, jedna z najbardziej doświadczonych i utytułowanych agencji PR w Polsce, jest obecna na polskim rynku od 1994 r. Firma oferuje swoim klientom kompleksowe doradztwo i działania w zakresie PR korporacyjnego, PR marki, relacji inwestorskich oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Agencja ma szerokie doświadczenie w pracy m.in. dla firm z sektora FMCG, rynku finansowego, budowlanego, nowych technologii i innowacji oraz przemysłowego. Od wielu lat wysoki poziom doradztwa agencji jest doceniany w kraju i za granicą. Partner of Promotion została trzykrotnie uhonorowana tytułem "Agencji PR Roku" w konkursach - Medium i Impactor, tytułem "The New European Agency of the Year 2005" przyznawanym przez europejski The Holmes Report, a także - w latach 2005 i 2006- statuetką "Lidera Doradztwa" w organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, rankingu firm doradczych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. W 2006 r. miesięcznik "Home&Market" przyznał Partner of Promotion tytuł "Najlepszy Partner w Biznesie". Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach. Agencja otrzymała m.in.: "Złote Spinacze"; SABRE Awards 2004 za najlepsze działania kryzysowe dla banku Inteligo; IPRA Golden World Awards 2006 za najlepszy projekt CSR w Europie prowadzony dla Rockwool Polska oraz w 2007 za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla Gadu-Gadu; Magellan Awards 2007 za działania PR Procter& Gamble "Akademia Zdrowego Rozwoju" oraz za kampanię "Bezpiecznie na drogach z 3M". Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2000.