Archiwum czerwiec 2008, strona 6


cze 12 2008 Emito.net – włącz się
Komentarze: 1

 

Ruszył portal Emito.net – polska internetowa platforma informacyjno-integracyjna obejmująca swym zasięgiem całe Zjednoczone Królestwo. Nowy serwis skierowany jest do ludzi otwartych, chcących podróżować, uczyć się, rozwijać zawodowo i nawiązywać kontakty.

Nowa witryna internetowa jest połączeniem portalu informacyjnego z serwisem społecznościowym Web 2.0. Pomysłodawcom zależało na zbudowaniu dynamicznego serwisu, który z jednej strony dostarczałby ciekawych i ważnych wiadomości, a z drugiej był platformą integracji i wymiany informacji między użytkownikami.

„Serwis informacyjny tworzony jest przez zespół dziennikarzy Emito.net we współpracy z zaprzyjaźnionymi mediami, natomiast cześć społecznościowa kreowana jest przez internautów. Dzięki temu portal jest źródłem aktualnych i przydatnych informacji. Gwarantuje także internautom możliwość ekspresji oraz aktywnej interakcji z innymi użytkownikami serwisu” – wyjaśnia Karol Chojnowski, Project Manager Emito.net.

Serwis informacyjny

Emito.net oferuje kilkanaście serwisów tematycznych, w których oprócz bieżących wiadomości z Anglii, Szkocji, Walii, Irlandii Północnej, Polski i świata, czytelnik znajdzie informacje i porady dotyczące: edukacji, kultury, mieszkania, motoryzacji, pracy, rozrywki, zagadnień rodzinnych oraz zdrowia. „Zakres tematyczny serwisów proponowanych w Emito.net stworzony został na podstawie przeprowadzonych badań marketingowych. Potrzeby i zainteresowania Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii zmieniają się. Oprócz wskazówek dla nowoprzybyłych, Emito.net kieruje informacje do tych, którzy pierwsze kroki na Wyspach mają już za sobą. Nawiązaliśmy współprace z wieloma polskimi i brytyjskimi instytucjami rządowymi, organizacjami non-profit a także firmami i mediami, dzięki czemu zawartość portalu jest aktualna i szczegółowa. Planujemy stale udoskonalać i poszerzać zawartość serwisu oraz dbać o dokładność i różnorodność prezentowanych treści” – powiedział Albert Fret, Development Manager Emito.net.

Serwis społecznościowy

Autorzy serwisu dużą uwagę poświęcili społeczności internetowej tworzącej się wokół Emito.net. Użytkownicy mają możliwość tworzenia rozbudowanych profili, łączenia się w grupy (pod względem zainteresowań), integracji w ramach poszczególnych miast (pod względem terytorialnym), a także tworzenia listy znajomych. Ważnym elementem portalu jest sekcja ogłoszeń, które mogą być swobodnie dodawane przez użytkowników. „Dołożymy wszelkich starań, aby udoskonalać Emito.net. W najbliższym czasie planujemy uruchomić wewnętrzną komunikację mailową pomiędzy użytkownikami, blogi, możliwość tworzenia rozbudowanych galerii i wiele innych funkcji, które ułatwią użytkownikom nawigację w serwisie” – zapewnia Karol Chojnowski.

cze 12 2008 Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum
Komentarze: 0

Na początku czerwca Małgorzata Solarczyk dołączyła do zespołu Ad Meritum. Do jej głównych zadań należy realizacja budżetów reklamowych wszystkich blisko trzydziestu tytułów znajdujących się w portfolio Ad Meritum ( m.in.: Tygodnik Angora, Magazyn Wino, Biznes Inspiracje, W Podróży, V12, DJ Mag, Eurostudent). Na stanowisku dyrektora sprzedaży Małgorzata Solarczyk zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tą funkcję do kwietnia br. Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata była dyrektorem biura reklamy w Valkea Media - wydawcy m.in.: Aktivista, Exklusiva, Prestige House, Warsaw Business Journal, Warsaw Insidera, Magazynu Gaga. Wcześniej na tym samym stanowisku przez 6 lat pracowała w DD Media wydawcy dziennika "Dzień Dobry".

cze 12 2008 E-Financial S.A. członkiem IAB Polska
Komentarze: 0

10 czerwca 2008 roku E-Financial S.A., właściciel Grupy mediowej Inwestycje.pl, został członkiem polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau. E-Financial S.A. powiększyła tym samym elitarne grono 60 polskich firm członkowskich IAB Polska, które aktywnie uczestniczą w rozwoju polskiego rynku interaktywnego.

Interactive Advertising Bureau to światowa organizacja, założona w 1996 roku w USA, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie, prowadząc szeroko pojętą edukację rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB Polska działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku, zrzeszając 60 największych polskich firm internetowych. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.

E-Financial S.A. jest właścicielem Grupy mediowej Inwestycje.pl i tym samym wydawcą dwóch spośród największych w Polsce portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. - Jako członek IAB Polska chcemy aktywnie uczestniczyć w rozwoju polskiego rynku Internetu, a jako wydawca mediów internetowych, planujemy zwiększyć swój własny udział w nim i zdobywać potrzebne know-how by jeszcze efektywniej wykorzystywać możliwości jakie oferuje Internet i polski rynek reklamy - mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.

Informacje o firmie

E-financial S.A. jest niezależną spółką mediową z segmentu nowych technologii. Specjalizuje się w działaniach medialno – wydawniczych z zakresu biznesu i inwestycji. Obecnie tworzy grupę kapitałową, która konsoliduje przedsięwzięcia z rynku mediów internetowych. E-financial S.A. jest właścicielem i wydawcą portali finansowych, które tworzą Grupę mediową inwestycje.pl. Zajmuje ona jedno z czołowych miejsc w Polsce, w segmencie Biznes/Finanse/Prawo. Portale te odwiedza miesięcznie ponad 650.000 użytkowników generując 4.000.000 odsłon.
E-financial S.A. posiada Certyfikat „Przejrzysta Firma”, który ugruntowuje jej rynkową pozycję i wzmacnia wizerunek spółki jako wiarygodnego partnera biznesowego. Od stycznia 2007 roku spółka E-financial jest członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, która zrzesza firmy prowadzące działalność gospodarczą w sektorze teleinformatyki.

cze 12 2008 Kolejne firmy w IAB Polska
Komentarze: 0

Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zdecydowała o przyjęciu nowych członków.

10 czerwca Rada Nadzorcza IAB zdecydowała o przyjęciu w poczet członków zwyczajnych czterech nowych podmiotów. Do grona firm zrzeszonych w IAB dołączył Redefine obsługujący internetowe projekty telewizji Polsat, wydawnictwa Axel Springer Polska i PolskaPresse oraz portal społecznościowy Nasza-Klasa. Ich przedstawiciele otrzymują prawo zasiadania w radzie nadzorczej Związku.

Dominik Kaznowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej: Cieszę się, że kolejne znaczące podmioty polskiego rynku mediów aktywnie włączają się do prac nad jego rozwojem i przyszłością. Myślę, że teraz IAB będzie znacznie pełniej reprezentować polski rynek, także w Europie.

Status członków nadzwyczajnych uzyskało sześć kolejnych podmiotów: OS3, Adv.pl, Zieltraffic, E-financial SA, Sunrise Systems oraz ACR S.A. Tym samym IAB Polska zrzesza obecnie 60 firm z branży internetowej, technologicznej i reklamowej. 12 podmiotów posiada status członka zwyczajnego.

Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB, komentuje: Wzrost liczby członków Związku w ciągu ostatniego roku to dla nas sygnał, że organizacja cieszy się coraz większym zaufaniem. Dzisiaj w naszych szeregach mamy największe firmy z branży, o uznanej reputacji, a każdy miesiąc przynosi kolejne wnioski o przyjęcie do IAB.

Obecnie członkami zwyczajnymi IAB Polska są: Agora, Grupa Onet, Wirtualna Polska, Interia.pl, Arbomedia, IDMnet, CR Media, TVP, Redefine, AxelSpringer Polska, Polskaprese oraz Nasza-Klasa.

cze 12 2008 „Polska” z książeczkami edukacyjnymi...
Komentarze: 0

W sobotę, 14 czerwca br. w „Polsce” rusza seria książeczek edukacyjnych dla 5-latków, z atrakcyjnymi ilustracjami oraz ćwiczeniami rozwijającymi spostrzegawczość i logiczne myślenie.

32-stronicowe książeczki dla dzieci ukazywać będą się w sobotę przez najbliższe cztery tygodnie, we wszystkich tytułach „Polski”. Cena gazety z książeczką 3,99 zł.

Sobotniemu wydaniu gazety towarzyszy kampania promocyjna w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych oraz autopromocja na łamach „Polski”. Kampanię przygotowała agencja Young&Rubicam, a media zapewnił dom MediaEdge:cia.