Archiwum 15 czerwca 2008


newsy  internet  PR 
cze 15 2008 Golden Arrow 2008
Komentarze: 1

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło
47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.

Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications wydawca m.in. tygodnika „Media & Marketing Polska”.

Lista prac nominowanych zostanie opublikowana 16 czerwca br. na stronie www konkursu (www.goldenarrow.eu).

Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:

1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
2. Program lojalnościowy (13 projektów)
3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
4. Experiential marketing (17 projektów)
5. Marketing internetowy (21 projektów)
6. Marketing mobilny (5 projektów)
7. Telemarketing (3 projekty)
8. Direct response advertising (2 projekty)
9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
10. Non profit (2 projekty)
11. Golden Arrow Design (6 projektów)
12. Golden Arrow Open (14 projektów)
13. Salon odrzuconych (6 projektów)

cze 15 2008 Google z Yahoo!
Komentarze: 1

 

Google ogłosiło dziś zawarcie porozumienia z firmą Yahoo!, które będzie obejmować region Stanów Zjednoczonych i Kanady.

Podpisana umowa umożliwi firmie Yahoo! korzystanie z technologii Google wyświetlającej reklamy przy wynikach wyszukiwania oraz technologię reklamy kontekstowej AdSense dla wyszukiwania oraz treści.

Zgodnie z tą umową, Yahoo! obok własnych naturalnych wyników wyszukiwania będzie mogło wyświetlać reklamy Google w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Yahoo! może również dostarczać reklamy dobierane kontekstowo na amerykańskich i kanadyjskich witrynach internetowych, które są własnością firmy oraz na stronach www, które obecnie należą do sieci partnerskiej Yahoo!

Yahoo! niezmiennie operuje własną wyszukiwarką, witrynami internetowymi oraz usługami reklamowymi.

muzyczny : :