Kategoria

Prasa, strona 1


cze 11 2008 Agora nawiązuje współpracę z Bankier.pl...
Komentarze: 0

Agora S.A. podpisała umowę strategiczną z Bankier.pl S.A. dotyczącą współpracy pomiędzy należącym do Agory liderem serwisów rekrutacyjnych dla branży finansowej Jobspot.pl, a czołowym portalem finansowym Bankier.pl. Efektem współpracy jest serwis www.praca.bankier.pl, który ruszył 9 czerwca 2008 roku.

 



Portal Bankier.pl uruchomił nowy serwis praca.bankier.pl, który jest skierowany do specjalistów z branży finansowej. W serwisie tym publikowane są ogłoszenia pochodzące z serwisów rekrutacyjnych Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl należących do Agora S.A., czołowego wydawcy w tym segmencie.

Uruchomienie nowego serwisu praca.bankier.pl ma na celu dalszy rozwój organiczny portalu Bankier.pl, który obecnie w skali miesiąca odwiedza blisko 1,6 miliona użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, prawo; luty 2008r.) zainteresowanych m.in. tematyką finansów osobistych, inwestowania czy też informacji ekonomiczno-gospodarczych. Oprócz odbiorców indywidualnych znaczną część użytkowników portalu stanowią przedstawiciele branży finansowej, dla których Bankier.pl jest codziennym źródłem informacji. To właśnie do specjalistów z branży finansowej skierowany jest nowy serwis powstały przy współpracy Bankier.pl z Agorą.

„Bankier.pl od wielu lat postrzegany jest jako lider finansowego segmentu internetu i nowy serwis dla tej kategorii rynku znacząco wzmocni pozycję naszego portalu” –  twierdzi Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A. „W przeciwieństwie do innych portali finansowych nie będziemy publikować ogłoszeń niedopasowanych do profilu branży finansowej. Szanujemy czas naszych użytkowników i chcemy dostarczać im tylko treści odpowiadające ich zainteresowaniom” – dodaje Roman Bryś.

Agora S.A. dzięki współpracy z Bankier.pl zdecydowanie zwiększy zasięg i wzmocni efektywność ogłoszeniową zarówno pierwszego serwisu rekrutacyjnego dla finansistów Jobspot.pl, jak i ofert dotyczących stanowisk finansowych z GazetaPraca.pl.

„Bankier.pl to jeden z największych portali finansowych w polskim internecie. Jobspot.pl to pierwszy serwis rekrutacyjny, w którym publikowane są najciekawsze oferty pracy dla finansistów. Te dwie marki idealnie do siebie pasują” - mówi dr Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych w Pionie Internet Agory.

Umowa z Bankier.pl to już drugi, w ciągu ostatniego miesiąca, strategiczny alians zawarty przez Agorę w celu budowania efektywności ofert pracy publikowanych w serwisach rekrutacyjnych należących tej do Spółki. Pierwszy zawarto z IDG.pl – największym portalem technologicznym w Polsce. W ten sposób powstał serwis www.praca.idg.pl

cze 11 2008 100 razy ?dlaczego
Komentarze: 0

Czerwcowy numer „?dlaczego”, który właśnie trafił do kiosków, to 100. numer tego najpopularniejszego ogólnopolskiego płatnego magazynu dla studentów. Jubileuszowy numer pisma jest jednocześnie wydaniem urodzinowym – „?dlaczego” świętuje 10-lecie obecności na rynku.



Z  tej podwójnie jubileuszowej okazji redakcja postanowiła powrócić do korzeni i , tak jak w wydaniu zerowym, umieściła na okładce duży znak zapytania – symbol magazynu. Jednak jego wizualizacja pokazuje, jak przez tych 10 lat zmieniło się pismo.

100. numer „?dlaczego” przyciąga okładką, na której postaci z życia publicznego, bohaterowie okładek pisma, m.in. Kazik Staszewski, Muniek Staszczyk, Kuba Wojewódzki, Donald Tusk, Jan Englert oraz Jerzy Stuhr, pokazani są na zdjęciach z legitymacji studenckich. Redakcja wciąga czytelnika w zgadywankę, kto jest kim. A wewnątrz numeru 100 VIP-ów zwraca się bezpośrednio do studentów w znanej czytelnikom formule komiksowych dymków.

W  100. numerze „?dlaczego” jest również mnóstwo konkursów, m.in. ten polegający na znalezieniu okładki,  której nie było. Do wygrania - 100 nagród o łącznej wartości 10 000 zł.

„?dlaczego” jest największym ogólnopolskim płatnym miesięcznikiem dla studentów. Oprócz regularnego wydania redakcja „?dlaczego” przygotowuje poradniki z serii „Sporootym”: „Praca & Kariera” i „Finanse & Firma”. W wakacje ukazuje się również bezpłatna wersja „?dlaczego” – „dlatego!” w formacie A3 - z największym kalendarium letnich imprez i wydarzeń. Miesięcznik „?dlaczego” to także Internet. W tym roku, na 10-lecie pisma, uruchomiony został serwis www.100klatka.pl, w którym czytelnicy mogą umieszczać nakręcone przez siebie filmy, komentować, je, oceniać i walczyć o nagrody pieniężne – 1000 zł oraz główną nagrodę 10 000 zł. Najlepsze filmy z serwisu 100klatka.pl zostały dołączone do 100. numeru na płycie DVHD.

cze 11 2008 Najnowszy Trade Marketer
Komentarze: 0

Kolejny (6) numer magazynu "Trade Marketer" - już w druku ! W najnowszym wydaniu znajdziesz między innymi :


- Specjalny wywiad z prof. Krzysztofem Rafałe Ohme o neuromarketingu
wyjątkowy raport branży digital signage wraz ze specjalnym, ekskluzywnym dodatkiem
- Odpowiedź na pytanie, czy category management jest naprawdę sztuką kooperacji
- Polskie centrum handlowe uznane za najlepsze miejsce na świecie
- Dodatkowo, wiele pasjonujących materiałów z zakresu marketingu handlowego: badań, visual merchandisingu, zarządzania kategorią, branży P.O.S czy digital signage.

Uwaga: naszego magazynu nie kupisz w kiosku ! "Trade Marketer" dostępny jest wyłącznie w prenumeracie wysyłanej bezpośrednio pocztą do:

- średniej i wyższej kadry menedżerskiej, zarządzającej marketingiem i sprzedażą
- menedżerów marki/produktu
- trade marketing menedżerów
- najlepszych producentów P.O.S
- najlepszych producentów rozwiązań digital signage
- przedstawicieli agencji badawczych, agencji reklamowych i szeroko pojętej branży marketing services
- 70% naszych subskrybentów - to średnia i wyższa kadra menedżerska z największych firm FMCG !

Wszystkich nas łączy jedno : praca i doświadczenie w branży wymagającej wdrażania konkretnych rozwiązań marketingu handlowego.

"Trade Marketer" dostarcza konkretnej wiedzy poprzez opisywanie praktycznych rozwiązań, analizowanie scenariuszy sukcesów oraz narzędzi.

cze 11 2008 Machina Sport&Style
Komentarze: 0

Machina Sport&Style” jest kolejnym elementem strategii Platformy Mediowej Point Group wykorzystania silnego brandu mediowego, jakim jest „Machina”, do pozyskania nowych grup czytelników. W tym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast, którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywną rekreację.

 



Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nie tylko sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoich sportowych pasjach.

„Machina Sport&Style” nie jest typowym pismem dla kibiców. Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dla których sport to coś więcej niż tabele z wynikami i kolejne rekordy – mówi Robert Pstrokoński, wiceprezes Media Point Group, wydawcy „Machiny Sport&Style”. Dodaje, że osób takich jest coraz więcej i prawdopodobnie przez najbliższe 5 lat liczba ta będzie rosnąć. Błędem byłoby zaniedbać taki segment rynku. Tym bardziej, że pism o profilu sportowym, a przeznaczonych dla publiczności szerszej niż kibice, wciąż brakuje.

Jednocześnie „Machina Sport&Style” jest elementem budowy pozycji PMPG w obszarze sportu. Jesienią ubiegłego roku PMPG objęła większość udziałów w spółce Infini (obecnie: Sport24.pl), zarządzającej portalem Sport24.pl. Rynek ten jest rynkiem atrakcyjnym m.in. z uwagi na przygotowania do Euro 2012 i rosnącą popularność aktywnej rekreacji, która powoduje wzrost zainteresowania sportem, zarówno wyczynowym, jak i amatorskim.

Redaktorem prowadzącym „Machiny Sport&Style” jest Katarzyna Nazarewicz-Sosinska. Magazyn ma też Radę Patronacko-Programową, w której oprócz redaktora naczelnego „Machiny” Piotra Metza i prezesa spółki Sport24.pl, Artura Racickiego, zasiadają Mariusz Czerkawski, Wojciech Brzozowski i Maciej Kurzajewski. W pierwszym numerze znalazła się sesja Jakuba Błaszczykowskiego i wywiad z Maciejem Żurawskim, a także sportowe zdjęcia Tomasza Gudzowatego.

Wydaniu „Machiny Sport&Style” towarzyszy kampania promocyjna w Internecie, m.in. w portalach Sport24.pl, WP, Interia, O2.pl, Filmweb oraz w „Machinie”, „Filmie” i „?dlaczego”.

cze 11 2008 Auto Świat partnerem www.zabieram.pl
Komentarze: 0

W poniedziałek, 9 czerwca, do całego nakładu tygodnika Auto Świat zostanie dołączona naklejka na samochód promująca społecznościowy serwis www.zabieram.pl.

 


Auto Świat oraz Radio Zet wspierają serwis www.zabieram.pl, mający na celu wypromowanie w Polsce tzw. carpoolingu, czyli zwyczaju podwożenia się samochodami osobowymi na krótkich i dłuższych trasach.

 


Najważniejszym celem www.zabieram.pl jest ochrona środowiska: mniej samochodów na ulicach to mniejsze zużycie paliwa i mniej zanieczyszczeń. Kierowcy i ich pasażerowie mogą umawiać na wspólne podróże wykorzystując serwis zabieram.pl czy uzyskać poradę z dziedziny motoryzacji i ekologii.Serwis będą w niedalekiej przyszłości wzbogacać sami użytkownicy.
Radio ZET poświęci swoje piątkowe programy motoryzacyjne AutoZET tematowi carpoolingu. Tygodnik Auto Świat będzie publikował cyklicznie informacje o tej tematyce.
"Zaangażowanie w inicjatywę zabieram.pl to, po sukcesie programu motoryzacyjnego AutoZET, kolejny krok do zacieśnienia współpracy tygodnika Auto Świat z Radiem ZET. To również aktywność w ramach nowego portalu społecznościowego, skierowanego do świadomych ekologicznie kierowców" - mówi Paweł Tomaszek, Dyrektor Wydawniczy Tytułów Motoryzacyjnych Axel Springer Polska.