Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska.
Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w
warszawskim metrze.
W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich.
-
Portalowi Gazeta.pl zależy na docieraniu z informacjami do jak
największej grupy czytelników przy wykorzystaniu nowych platform
komunikacji. Ekrany w metrze są naturalnym rozwinięciem kanałów
dystrybucji treści portalu Gazeta.pl. Bardzo ważne jest też dla nas to,
że możemy uczestniczyć w pionierskich na polskim rynku projektach,
które są dostępne już na Zachodzie - mówi Paweł Stremski, kierownik
redakcji newsowej Gazeta.pl.
Dzięki nawiązanej współpracy, Gazeta.pl będzie docierała do ponad 400 tys. pasażerów warszawskiego metra
dziennie, zarówno w wagonach - poprzez CityInfoTv przygotowaną przez
AMS, jak i na stacjach - na Infoscreenach Ströera.