Kategoria

Reklama


cze 12 2008 Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum
Komentarze: 0

Na początku czerwca Małgorzata Solarczyk dołączyła do zespołu Ad Meritum. Do jej głównych zadań należy realizacja budżetów reklamowych wszystkich blisko trzydziestu tytułów znajdujących się w portfolio Ad Meritum ( m.in.: Tygodnik Angora, Magazyn Wino, Biznes Inspiracje, W Podróży, V12, DJ Mag, Eurostudent). Na stanowisku dyrektora sprzedaży Małgorzata Solarczyk zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tą funkcję do kwietnia br. Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata była dyrektorem biura reklamy w Valkea Media - wydawcy m.in.: Aktivista, Exklusiva, Prestige House, Warsaw Business Journal, Warsaw Insidera, Magazynu Gaga. Wcześniej na tym samym stanowisku przez 6 lat pracowała w DD Media wydawcy dziennika "Dzień Dobry".

cze 12 2008 Nowy serwis internetowy marki Drewnochron
Komentarze: 0

W nowoczesnym serwisie internetowym marki Drewnochron znajdziemy szereg wyczerpujących informacji na temat doboru odpowiednich produktów do właściwego zabezpieczenia i dekorowania poszczególnych elementów drewnianych. Wirtualną podróż po witrynie uprzyjemnią nam ciekawe layouty, które dynamicznie zmieniają swoje barwy i które przenoszą nas w świat pachnącego żywicą drewna.

Innowacyjnym rozwiązaniem w serwisie marki Drewnochron jest przedstawienie produktu ze względu na jego zastosowanie, a nie właściwości. Można powiedzieć, że serwis jest skonstruowany zgodnie z tym, w jaki sposób kieruje się klient szukający produktu. Serwis po prostu "inteligentnie" pyta klienta o jego potrzebę i wskazuje najlepszy produkt. Po kliknięciu na wybrany przedmiot np. stół lub płot, pojawia się produkt, który będzie najlepszy dla danego zastosowania. W witrynie znajdziemy przejrzystą prezentację możliwych zastosowań poszczególnych produktów, z podziałem na elementy drewniane zewnętrzne i wewnętrzne. Idą dalej, po kliknięciu na wybrany kolor polecanego produktu, zmienia się kolorystyka prezentowanego stołu czy płotu. Taka wizualizacja nie tylko pomaga w dokonaniu trafnego wyboru, ale zachęca również do tworzenia własnych kompozycji kolorystycznych. Inspiracji dostarczają także zdjęcia zamieszczone w dziale „Galeria", które ilustrują wiele niepowtarzalnych aranżacji z wykorzystaniem drewna.

W ten sposób chcemy pokazać, że Drewnochron to nie tylko marka do ochrony drewna, ale również jego dekoracji.

Serwis http://www.drewnochron.pl/ wyróżnia się czytelną strukturą, co sprzyja szybkiemu odnajdywaniu interesujących nas tematów. W głównych zakładkach strony prezentowane są takie informacje jak: aktualności, o marce, karty produktów, o firmie, sieć dystrybucji.  

Prawdziwi miłośnicy drewna docenią z pewnością specjalistyczny dział „Klub Wiewiórka". Klubowicze, po wcześniejszej rejestracji, mogą korzystać z wielu ciekawych i pomocnych materiałów, jak: porady specjalistów, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi. Poszukiwanie odpowiedzi na intrygujące nas pytania uprzyjemnią z pewnością dostępne w Klubie gadżety elektroniczne - tła na pulpit komputera, kolorowanki dla dzieci nawiązujące do wizerunku marki. W przygotowaniu są również interaktywne gry tematyczne.

cze 11 2008 Reklama poszła w las....
Komentarze: 0

Reklama poszła w las i to dosłownie - już od jakiegoś czasu możemy oglądać Nałęczowianki smak, a wcześniej słynnego żubra.

 

 

 

Dlaczego tak ciągnie produkty do lasu? Oczywiście - ekologia i trendy z nią związane są tegorocznym hitem, który pozwala na robienie przeróżnych akcji i produkowaniu oraz reklamowaniu produktów w iście ekologicznym stylu. Fajnie byłoby jeszcze, gdyby nałęczowianka stosowała się do zasad ekologii i miast w plastiku dawać wodę jeżom, sarnom, a nawet żubrowi (który porzucił picie w puszczy), zaczęła stawiać na bardziej ekologiczne opakowania szklane. Wtedy można by promować Nałęczowiankę, jako produkt ekologiczny. Niestety, jak wynika z ostatniego raportu na temat wód, które możemy kupować w sklepach - nie jest dobrze. Mówiąc dokładniej - jest tragicznie. Ale który twórca reklamy się tym przejmuje?