Reklama poszła w las....
Komentarze: 0
Reklama poszła w las i to dosłownie - już od jakiegoś czasu możemy oglądać Nałęczowianki smak, a wcześniej słynnego żubra.
Dlaczego tak ciągnie produkty do lasu? Oczywiście - ekologia i trendy z nią związane są tegorocznym hitem, który pozwala na robienie przeróżnych akcji i produkowaniu oraz reklamowaniu produktów w iście ekologicznym stylu. Fajnie byłoby jeszcze, gdyby nałęczowianka stosowała się do zasad ekologii i miast w plastiku dawać wodę jeżom, sarnom, a nawet żubrowi (który porzucił picie w puszczy), zaczęła stawiać na bardziej ekologiczne opakowania szklane. Wtedy można by promować Nałęczowiankę, jako produkt ekologiczny. Niestety, jak wynika z ostatniego raportu na temat wód, które możemy kupować w sklepach - nie jest dobrze. Mówiąc dokładniej - jest tragicznie. Ale który twórca reklamy się tym przejmuje?
Dodaj komentarz