"Metro dla przedsiębiorców"
Komentarze: 0
Od dzisiaj do piątku kolporterzy "Metra" będą rozdawać specjalne wydanie gazety dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom.
W specjalnym wydaniu "Metra" czytelnicy znajdą informacje, jak założyć
firmę krok po kroku, co zrobić by pozyskać unijne dotacje, jak
zwiększyć zyski firmy oraz wiele innych wskazówek. "Metro dla
przedsiębiorców" kolportowane będzie w godzinach porannych w okolicach
sklepów typu "cash & carry" i giełd towarowych na terenie całego
kraju. Akcja obejmuje blisko 50 punktów dystrybucji.
Nakład specjalnego wydania wynosi 150.000 egzemplarzy. Gazeta liczy 8
stron, wydrukowanych na eleganckim, błyszczącym papierze w wygodnym
formacie A4. Magazyn dystrybuowany będzie niezależnie od dziennika
"Metro". Wyłącznym sponsorem wydania jest Polska Telefonia Cyfrowa,
operator sieci Era i Heyah.
"Metro dla przedsiębiorców" jest kolejnym magazynem dedykowanym
sprecyzowanej grupie czytelników "Metra". Ostatnio wydane magazyny z
targetowaną dystrybucją to: "Metro na Dzień Dziecka" oraz Vademecum
Kibica - "Metro Euro 2008".
W ubiegłą niedzielę, przed pierwszym meczem polskiej drużyny,
kolporterzy „Metra” rozdali specjalne sportowe wydanie poświęcone
Mistrzostwom Europy w piłce nożnej. Popołudniówka została przygotowana
we współpracy z serwisem Sport.pl.
Dodaj komentarz