prasa 
cze 10 2008

"Metro dla przedsiębiorców"


Komentarze: 0

Od dzisiaj do piątku kolporterzy "Metra" będą rozdawać specjalne wydanie gazety dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom.



W specjalnym wydaniu "Metra" czytelnicy znajdą informacje, jak założyć firmę krok po kroku, co zrobić by pozyskać unijne dotacje, jak zwiększyć zyski firmy oraz wiele innych wskazówek. "Metro dla przedsiębiorców" kolportowane będzie w godzinach porannych w okolicach sklepów typu "cash & carry" i giełd towarowych na terenie całego kraju. Akcja obejmuje blisko 50 punktów dystrybucji.

Nakład specjalnego wydania wynosi 150.000 egzemplarzy. Gazeta liczy 8 stron, wydrukowanych na eleganckim, błyszczącym papierze w wygodnym formacie A4. Magazyn dystrybuowany będzie niezależnie od dziennika "Metro". Wyłącznym sponsorem wydania jest Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah.

"Metro dla przedsiębiorców" jest kolejnym magazynem dedykowanym sprecyzowanej grupie czytelników "Metra". Ostatnio wydane magazyny z targetowaną dystrybucją to: "Metro na Dzień Dziecka" oraz Vademecum Kibica - "Metro Euro 2008".

W ubiegłą niedzielę, przed pierwszym meczem polskiej drużyny, kolporterzy „Metra” rozdali specjalne sportowe wydanie poświęcone Mistrzostwom Europy w piłce nożnej. Popołudniówka została przygotowana we współpracy z serwisem Sport.pl.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz