Archiwum czerwiec 2008, strona 14


cze 10 2008 Rekordowa słuchalność Radia Złote Przeboje...
Komentarze: 0

Coraz więcej osób słucha Radia Złote Przeboje - wynika z badań Radio Track. Zasięg dzienny stacji w grupie celowej wynosi obecnie 13,4% i jest to najlepszy wynik od lipca 2006 roku*.



Świetny wynik Radio Złote Przeboje uzyskało też w całej populacji - w okresie marzec-maj 2008 zasięg dzienny wyniósł 5,2%**. Stacja zyskuje również w udziałach w czasie słuchania - według najnowszych danych w całej populacji udział ten wynosi 3,6% (rok temu 3,4%), a grupie celowej - 7,9% (rok temu 7,0%). To najlepsze wyniki stacji od 2006 roku***.

Rosnący trend w wynikach słuchalności Złotych Przebojów, odnotowany w ostatnich kilkunastu miesięcy, ilustruje wykres (patrz obok)

- Znakomite wyniki Radia Złote Przeboje potwierdzają skuteczność zmian wprowadzonych w stacji w ostatnich miesiącach. Słuchacze jeszcze bardziej polubili ciekawą ofertę muzyczną radia i programy prowadzone przez autorytety ze świata muzyki. Dobre efekty przyniosła też wyjątkowa kampania reklamowa z udziałem Marka Niedźwieckiego - komentuje wyniki Adam Fijałkowski, dyrektor programu i promocji Grupy Radiowej Agory.



* Źródło: Badania Radio Track realizowane przez MillwardBrown SMG/KRC, fale: maj-lipiec 2006, marzec-maj 2008 i 2007 r., zasięg dzienny w grupie 25-50, miasta nadawania; zasięg dzienny; maj-lipiec 2006 - 13%.

** Źródło: Badania Radio Track realizowane przez MillwardBrown SMG/KRC, marzec-maj 2008 r., zasięg dzienny w grupie 15+.

*** Źródło: Badania Radio Track realizowane przez MillwardBrown SMG/KRC, fale: marzec-maj 2007 i 2008 r., udział w czasie słuchania w grupie 15+ oraz w grupie celowej stacji (25-50, miasta nadawania).

muzyczny : :
prasa 
cze 10 2008 "Metro dla przedsiębiorców"
Komentarze: 0

Od dzisiaj do piątku kolporterzy "Metra" będą rozdawać specjalne wydanie gazety dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom.



W specjalnym wydaniu "Metra" czytelnicy znajdą informacje, jak założyć firmę krok po kroku, co zrobić by pozyskać unijne dotacje, jak zwiększyć zyski firmy oraz wiele innych wskazówek. "Metro dla przedsiębiorców" kolportowane będzie w godzinach porannych w okolicach sklepów typu "cash & carry" i giełd towarowych na terenie całego kraju. Akcja obejmuje blisko 50 punktów dystrybucji.

Nakład specjalnego wydania wynosi 150.000 egzemplarzy. Gazeta liczy 8 stron, wydrukowanych na eleganckim, błyszczącym papierze w wygodnym formacie A4. Magazyn dystrybuowany będzie niezależnie od dziennika "Metro". Wyłącznym sponsorem wydania jest Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah.

"Metro dla przedsiębiorców" jest kolejnym magazynem dedykowanym sprecyzowanej grupie czytelników "Metra". Ostatnio wydane magazyny z targetowaną dystrybucją to: "Metro na Dzień Dziecka" oraz Vademecum Kibica - "Metro Euro 2008".

W ubiegłą niedzielę, przed pierwszym meczem polskiej drużyny, kolporterzy „Metra” rozdali specjalne sportowe wydanie poświęcone Mistrzostwom Europy w piłce nożnej. Popołudniówka została przygotowana we współpracy z serwisem Sport.pl.

radio 
cze 10 2008 Roxy FM patronuje nowej płycie Alanis Morissette...
Komentarze: 0

Na rynku ukazała się nowa, długo oczekiwana płyta Alanis Morissette "Flavours of Entanglement". Roxy FM jako patron medialny promuje album w kampanii pod hasłem "Radio Roxy FM poleca".



Nowa płyta Alanis Morissette zawiera 11 piosenek utrzymanych w różnych nastrojach - od pełnego tęsknoty utworu "In Praise of Vulnerable Man" po radosny "Giggling Again for No Good Reason". Album, piąty studyjny w karierze piosenkarki, promuje singiel "Underneath".

Roxy FM wspiera wydanie płyty kampanią promocyjną prowadzoną pod hasłem "Radio Roxy FM poleca", która obejmuje prasę ("Gazetę Wyborczą" i jej dodatki), internet (portale Gazeta.pl i WP.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania radiostacji.

Dla swoich słuchaczy radio przygotowało również SMSowy konkurs antenowy w paśmie popołudniowym, w którym można wygrać najnowszy krążek Alanis Morissette oraz bilety na koncert artystki w Berlinie.

cze 10 2008 Wirtualne kasyno w Interia.pl
Komentarze: 0

Interia.pl uruchomiła kolejny serwis dla fanów gier internetowych - www.casino.interia.pl. Wirtualne kasyno oferuje użytkownikom szeroką gamę popularnych gier hazardowych, wykonanych w grafice 3D.

<!-- <![CDATA[ if(INTPL("isAd","news"))document.write(unescape("%3Ctable%20id%3D%22%23ad_place_news%22class%3D%22advertisement%20news%22%3E%3Ctr%3E%3Ctd%20class%3D%22skip%22%3E%3Ca%20href%3D%22%23skipAdnews%22%3Eczytaj%20dalej%3C%2Fa%3E%3C%2Ftd%3E%3C%2Ftr%3E%3Ctr%3E%3Ctd%20class%3D%22ads%22%3E%0A")); // ]]> --> <!-- <![CDATA[ INTPL("insertAd","news"); // ]]> --> <!-- <![CDATA[ if(INTPL("isAd","news"))document.write(unescape("%0A%3C%2Ftd%3E%3C%2Ftr%3E%3Ctr%3E%3Ctd%20class%3D%22skipDest%22%3E%3Ca%20name%3D%22skipAdnews%22%20id%3D%22skipAdnews%22%3E%26nbsp%3B%3C%2Fa%3E%3C%2Ftd%3E%3C%2Ftr%3E%3C%2Ftable%3E")); // ]]> -->

Serwis powstał we współpracy ze firmą Netinus. Zasady funkcjonowania gier karcianych czy automatów są takie same, jak w realnym kasynie. W chwili obecnej na www.casino.interia.pl dostępne są cztery rodzaje Pokera, Binga oraz Ruletki. W ciągu najbliższych tygodni twórcy serwisu planują uruchomienie Pokera Karaibskiego, inteligentnego Jednorękiego Bandyty oraz Black Jacka.

 

Aby gracz mógł w pełni z niego korzystać, wystarczy, że dokona rejestracji w serwisie. Posiada on funkcjonalności umożliwiające rozmowy pomiędzy graczami na zasadach czatu, prowadzony jest również ranking graczy na podstawie wysokości wirtualnych wygranych.

 

- Konsekwentnie inwestujemy w gry internetowe i staramy się stale poszerzać ofertę portalu dla ich miłośników. Liczymy, że i tym razem casino.interia.pl spełni oczekiwania naszych użytkowników - mówi Łukasz Lasak, szef serwisu Gry w Interia.pl

cze 10 2008 Znany polityk w serwisie randkowym Sympatia.pl...
Komentarze: 0

Sympatia.pl, największy polski serwis randkowy, zaangażowała się w prowadzoną przez TVN i program „Szymon Majewski Show” akcję szukania żony dla znanego polityka Ędwarda Ąckiego.

Temu politykowi domatorowi – jak sam siebie określa Ącki – przestała wystarczać kariera i snucie parlamentarnych planów na przyszłość z Partią ĘĄ. Przełomowym momentem szeroko zakrojonej akcji poszukiwawczej ma być założenie przez Ąckiego swojego profilu w Sympatia.pl (http://edwardacki.sympatia.onet.pl/), największym w Polsce serwisie randkowym. Na stronie znanego polskiego polityka znajdziemy oryginalną ofertę matrymonialną, najlepsze zdjęcia i filmy oraz opis wymarzonej partnerki życiowej. Jakie cechy charakterystyczne najbardziej ceni sobie u kobiet samotny Ędward? Oczywiście: piersi, nogi, pośladki oraz włosy.

Akcja, w którą włączyła się cała Polska, trwa od marca tego roku. Jej finał przewidywany jest na 16 czerwca 2008 roku, kiedy to z ofert nadesłanych przez kandydatki, kapituła wybierze tę jedyną.

Więcej informacji o Ąckim znaleźć można pod adresem: http://edwardacki.sympatia.onet.pl/.

O akcji poszukiwania żony i o profilu Ąckiego w serwisie Sympatia.pl będzie mowa także w najbliższym wydaniu programu „Szymon Majewski Show”, w poniedziałek 2 czerwca.

Sympatia.pl jest najczęściej odwiedzanym polskim serwisem randkowym. Według danych Megapanelu w marcu 2008 r. jego użytkownicy dokonali 269 milionów odsłon, a średni czas przebywania na stronach serwisu wynosił ponad 3 godziny .W serwisie założono już ponad 2,6 miliona profili, które uatrakcyjnia ponad 3,7 miliona zdjęć.