Kategoria

Newsy, strona 1


cze 17 2008 Dolnośląska Sieć Informacji Młodzieżowej...
Komentarze: 1

Dolnośląska Sieć Informacji Młodzieżowej - Eurodesk dostarcza informacji młodzieży, jak również osobom pracującym z młodzieżą. W ramach sieci na Dolnym Śląsku współpracuje ze sobą 16 punktów informacyjnych. Każdy punkt należy do europejskiej sieci informacyjnej – Eurodesk.

Konsultanci punktów informacyjnych przede wszystkim koncentrują się na dostarczaniu wiedzy dotyczącej wymian międzynarodowych, staży, wolontariatu, pracy za granicą. Ponadto, informujemy o najważniejszych wydarzeniach młodzieżowych w kraju i za granicą, o możliwościach pozyskiwania funduszy w Polsce i w Europie, jak również odpowiadamy na wszelkie pytania dotyczące innych krajów europejskich. Przedstawiciele Eurodesku kontaktują się ze sobą online, co sprzyja błyskawicznemu i sprawnemu przekazywaniu informacji.

We Wrocławiu regionalny punkt Eurodesku działa przy stowarzyszeniu TRATWA przy ulicy H. Probusa 9/4. Konsultantki Eurodesku odpowiadają na wszystkie pytania bezpośrednio w swojej siedzibie, przez telefon, internet. Zachęcamy serdecznie do korzystania z naszych usług.

Dodatkowo zachęcamy do wejścia na stronę www.eurodesk.pl, która zawiera bazę różnorodnych konkursów, stypendiów, programów, w ramach których można uzyskać dofinansowanie na działania młodzieżowe.

Konsultantki Eurodesk Wrocław: Edyta Dec, Urszula Matlach

Godziny otwarcia biura: pon, wt 8-16, śr 8-12

muzyczny : :
newsy  PR 
cze 17 2008 Optimum PR działa dla spółki Positive...
Komentarze: 1

Przed swoim debiutem giełdowym firma Positive Advisory SA wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR.

Positive Advisory SA obsługuje przede wszystkim duże instytucje finansowe poprzez wdrożenia rozwiązań informatycznych do zarządzania ryzykiem. Świadczy także usługi konsultingu informatycznego oraz tworzy systemy dedykowane do obsługi strategicznych procesów biznesowych. 

Optimum PR zadba o wizerunek spółki, która dynamicznie zdobywa rynek w Polsce i z powodzeniem realizuje projekty zagranicą. W pierwszym okresie współpracy agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami z mediami w kontekście debiutu Positive Advisory na rynku New Connect. W okresie późniejszym agencja będzie odpowiadać za politykę informacyjną spółki i kształtowanie jej wizerunku w związku z planowanymi przez nią strategicznymi planami rozwoju.

Oferta agencji została wyłoniona w wyniku konkursu ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

newsy  internet  PR 
cze 17 2008 Allegro w Operze
Komentarze: 1

Platforma handlowa Allegro.pl pojawi się w najnowszej wersji przeglądarki firmy Opera Software. Dzięki usłudze Speed Dial w Operze 9.5 Użytkownik w łatwy sposób będzie mógł przeglądać aukcje.

Wraz z udostępnieniem przeglądarki Opera 9.5, firma Opera Software ogłosiła rozpoczęcie współpracy z Allegro – wiodącą internetową platformą aukcyjną w Polsce.

Platforma handlowa Allegro zostanie udostępniona w postaci pola wyszukiwania w usłudze Speed Dial („Szybkie wybieranie”) w polskiej wersji Opery 9.5. Szybkie wybieranie to funkcjonalność pozwalająca użytkownikom na przekształcenie ich ulubionych stron w dziewięć graficznych skrótów dostępnych natychmiast po otwarciu nowej zakładki. Wyszukiwarka Allegro zostanie również zintegrowana z polską odsłoną Opery Mini w wersji 4.1.

Serwis Allegro, którego właścicielem jest QXL Poland, znajduje się aktualnie na 174 miejscu na świecie, oraz na drugim miejscu w Polsce, w rankingu najczęściej odwiedzanych stron. Wyszukiwarka serwisu http://www.allegro.pl/, skupiającego społeczność prawie ośmiu milionów polskich użytkowników, to pozycja obowiązkowa na liście skrótów Speed Dial. Dostęp do ustawień szybkiego wybierania zapisanych w przeglądarce na komputerze stacjonarnym możliwy jest także za pomocą telefonu komórkowego dzięki usłudze Opera Link. Opera Link pełni rolę łącznika pomiędzy urządzeniami, zapewniając użytkownikom dostęp do ich ulubionych zakładek, notatek, oraz ustawień szybkiego wybierania podczas korzystania z Opery Mini na telefonie komórkowym.

„Nasza platforma handlowa szybko stała się jedną z najczęściej odwiedzanych stron w Polsce. Opera jest bardzo popularna wśród polskich użytkowników, dlatego też nawiązanie współpracy i połączenie naszych usług było dla nas naturalnym krokiem w kierunku zaspokojenia potrzeb polskiego rynku,” mówi Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupy Allegro.

Witryna Allegro zostanie również zintegrowana z menu wyszukiwania Opery 9.5, które znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Serwis http://www.allegro.pl/ będzie dostępny jako druga opcja wyszukiwania po Google.

„Polska to dla nas bardzo ważny rynek. Chcąc zachować naszą pozycję, wzbogacamy Operę o usługi, które oferuje np. Allegro”, powiedział Jon von Tetzchner, prezes Opera Software. „Czujemy, że ta współpraca sprawi, iż polska społeczność będzie mogła zajmować się swoimi osobistymi sprawami, jednocześnie pozostając online. Niezależnie czy licytujesz gofrownicę czy diamentowy pierścionek, Opera pozwoli Ci to zrobić szybciej.”

muzyczny : :
cze 17 2008 mFestiwal – decydujące starcie!
Komentarze: 2

Jeszcze przez 3 dni głosować można na najlepsze prace w ramach konkursu na reklamę mBanku. Do tej pory Uczestnicy zgłosili przeszło 230 filmów i 550 propozycji plakatu.

Do godz. 12:00, 20 czerwca br. Uczestnicy mFestiwalu mogą walczyć o głosy Internautów, a Komisja Konkursowa ma czas na ostatnie debaty nad zgłoszonymi filmami i plakatami.

W ciągu 55 dni trwania mFestiwalu:

zgłoszono 234 filmy, z czego 122 Komisja dopuściła do konkursu; przesłano 550 plakatów, z czego 352 dopuszczono do konkursu; dodano ponad 6000 komentarzy pod zgłoszonymi pracami; oddano ponad 140 tysięcy głosów; zarejestrowano niemal 6000 kont na mFestiwal.pl; serwis http://www.mfestiwal.pl/ zanotował już ponad 1,6 miliona odsłon, a odwiedziło go ponad 110 tysięcy unikalnych użytkowników; na stronie mFestiwalu gościli Internauci z tak odległych zakątków świata, jak: Uganda, Tajlandia, Kuwejt, Laos czy Mauritius.

Aby wziąć udział w mFestiwalu wystarczy nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybierają Internauci głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy i plakaty. Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyzna specjalne nagrody. Ogłoszenie laureatów odbędzie się już 20 czerwca.

Zwycięzcy głosowan

cze 17 2008 TravelOvo.pl pracuje dla Onet.pl
Komentarze: 1

TravelOvo, spółka zależna Rainbow Tours, została wybrana przez portal Onet.pl, jako partner w zakresie obsługi przy sprzedaży biletów  lotniczych. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Portal TravelOvo pokonał konkurencję i został wybrany jako partner Onet.pl. Zadecydowały o tym nowoczesne technologie platformy on-line i unikalne możliwości dokonywania rezerwacji różnorodnych usług turystycznych.

Transakcja pozwoli Onet.pl wykorzystać nowoczesne technologie wdrażane przez TravelOvo. Chodzi o rozwiązanie zastosowane w wyszukiwarce połączeń i cen biletów lotniczych. W ramach jednego zapytania użytkownika, przeszukiwane są bazy zarówno tanich linii lotniczych, jak i tradycyjnych.

- Nie trzeba więc odwiedzać kilku stron internetowych, aby znaleźć najlepsze i najtańsze połączenie. W wynikach wyszukiwania, system pokaże nam na jednej stronie ofertę zarówno Ryanair, Central Wings, jak i LOT czy British Airways - mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.

TravelOVO.pl wchodzi w skład Grupy Rainbow Tours S.A. notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2008 roku spółka zależna sprzeda bilety lotnicze za 16 mln. złotych.

***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku. W 2000 roku doszło do fuzji Rainbow Polska z Globtroter Polska i było to pierwsze na polskim rynku połączenie dwóch touroperatorów.
W maju 2007 roku zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki do publicznego obrotu, a w październiku Rainbow Tours pojawiło się na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych