Komentarze: 1
Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło
47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.
Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br.
w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie
Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications wydawca m.in.
tygodnika „Media & Marketing Polska”.
Lista prac nominowanych zostanie opublikowana 16 czerwca br. na stronie www konkursu (www.goldenarrow.eu).
Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:
1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
2. Program lojalnościowy (13 projektów)
3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
4. Experiential marketing (17 projektów)
5. Marketing internetowy (21 projektów)
6. Marketing mobilny (5 projektów)
7. Telemarketing (3 projekty)
8. Direct response advertising (2 projekty)
9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
10. Non profit (2 projekty)
11. Golden Arrow Design (6 projektów)
12. Golden Arrow Open (14 projektów)
13. Salon odrzuconych (6 projektów)