Kategoria

Newsy, strona 6


cze 12 2008 Drugi piknik "Co Jest Grane w Mieście"...
Komentarze: 0

W najbliższą sobotę w Parku Królikarnia odbędzie się otwarty piknik "Co Jest Grane w Mieście", organizowany przez stołeczną redakcję "Gazety Wyborczej". Mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach kulturalnych, opisywanych na łamach "Gazety Co Jest Grane".



Piknik "Co Jest Grane w Mieście" organizowany jest w Warszawie po raz drugi. Odbędzie się 14 czerwca w Parku Królikarnia przy ul. Puławskiej 113 w godzinach 12:00-23:00. Mieszkańcy Warszawy obejrzą w wersji plenerowej filmy, spektakle teatralne oraz koncerty muzyki pop, jazzowej i rockowej. Będą mogli też spróbować potraw serwowanych przez najlepsze warszawskie restauracje. Dla dzieci przygotowany jest "Dziecięcy ogród" - strefa z ogromnymi dmuchańcami, zabawami i konkursami czynna od 12.00 do 18.00. Impreza odbędzie się na dużej scenie, wokół parku i w Pałacu Królikarnia.

Program Pikniku:

SCENA GŁÓWNA

godz. 12.00 - Powitanie

godz. 13.00 - Fragmenty spektaklu dla dzieci pt. "Cuda w budzie" w wykonaniu aktorów Teatru Lalka

godz. 14.30 - Koncert jazzowy Marka Napiórkowskiego z zespołem

godz. 16.00 - Koncert zespołu Kwadrofonik

godz. 17.30 - Koncert zespołu Mitch & Mitch

godz. 19.15 - Spektakl Teatru Polonia Krystyny Jandy pt. "Darkroom" w reż. Przemysława Wojcieszka

godz. 21.00 - Koncert brytyjskiej gwiazdy wieczoru - zespołu Dub Pistols

W przerwach zagra DJ Maceo Wyro

PAŁAC KRÓLIKARNIA

godz. 12.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Holenderska fabryka kokainy"

godz. 14.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Obóz Jezusa"

godz. 16.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Koszmar Darwina"

Od godziny 12.00 ofertę swoich kuchni przedstawią 4 warszawskie restauracje opisywane na łamach "Gazety Co Jest Grane": Socjete, Dziki Ryż, Smaki Warszawy i Babalu.

Na pierwszym Pikniku "Gazety Co Jest Grane" można było zobaczyć spektakl "Tiramisu" w wykonaniu Laboratorium Dramatu, spektakl "Akademia Pana Kleksa" w wykonaniu aktorów Teatru Roma, koncert Royal String Quartet, koncert Krzysztofa Ścierańskiego i zespołu z Wielkiej Brytanii Bugz In The Attic.

Organizatorem Pikniku jest dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Patronami Pikniku są: Antyradio, Gazeta.pl.warszawa, VH1, AMS.

cze 12 2008 Netia SA kupiła spółkę internetową Connect...
Komentarze: 0

Spółka zależna Netii SA - Internetia Sp. z o.o. - zakupiła udziały w spółce Connect Systemy Komputerowe Sp. z o.o. ("Connect"), świadczącej usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Białegostoku i Suwałk.

Connect jest operatorem sieci osiedlowych i świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Białegostoku i Suwałk. W tym celu wykorzystuje technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s. Na dzień 10 czerwca 2008  roku sieć Connect obsługiwała 4.630 klientów, a posiadane przez tą spółkę zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 19.300 gospodarstw domowych.     

Powiększenie zasięgu własnej sieci i bazy klientów dzięki przejęciom i integracji operacyjnej spółek wykorzystujących technologię FastEthernet jest istotnym elementem realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat.

Łączna liczba spółek internetowych przejętych przez Netię od połowy 2007 roku wzrosła do czternastu. Obsługują one łącznie ok. 46 tysięcy klientów, a w zasięgu ich sieci znajduje się ok. 155 tysięcy gospodarstw domowych. W maju 2008 r. Netia rozpoczęła dosprzedaż usług głosowych klientom nabytych spółek, korzystającym dotychczas jedynie z usług dostępu do Internetu.

Szczegóły transakcji
Nabycie udziałów nastąpiło w wykonaniu zawartej w dniu 10 czerwca 2008 roku przez  spółkę zależną Netia SA – Internetię Sp. z o.o. umowy sprzedaży ze spółką Connect na skutek zapłaty łącznej kwoty 4.503.091,37 złotych. Zakupione od Panów Marcina Palkowskiego i Krzysztofa Białek 11.300 udziałów o łącznej wartości nominalnej 565.000 złotych stanowi 100 procent kapitału zakładowego i daje 100 procent głosów na zgromadzeniu wspólników Connect.

cze 12 2008 Nowy serwis internetowy marki Drewnochron
Komentarze: 0

W nowoczesnym serwisie internetowym marki Drewnochron znajdziemy szereg wyczerpujących informacji na temat doboru odpowiednich produktów do właściwego zabezpieczenia i dekorowania poszczególnych elementów drewnianych. Wirtualną podróż po witrynie uprzyjemnią nam ciekawe layouty, które dynamicznie zmieniają swoje barwy i które przenoszą nas w świat pachnącego żywicą drewna.

Innowacyjnym rozwiązaniem w serwisie marki Drewnochron jest przedstawienie produktu ze względu na jego zastosowanie, a nie właściwości. Można powiedzieć, że serwis jest skonstruowany zgodnie z tym, w jaki sposób kieruje się klient szukający produktu. Serwis po prostu "inteligentnie" pyta klienta o jego potrzebę i wskazuje najlepszy produkt. Po kliknięciu na wybrany przedmiot np. stół lub płot, pojawia się produkt, który będzie najlepszy dla danego zastosowania. W witrynie znajdziemy przejrzystą prezentację możliwych zastosowań poszczególnych produktów, z podziałem na elementy drewniane zewnętrzne i wewnętrzne. Idą dalej, po kliknięciu na wybrany kolor polecanego produktu, zmienia się kolorystyka prezentowanego stołu czy płotu. Taka wizualizacja nie tylko pomaga w dokonaniu trafnego wyboru, ale zachęca również do tworzenia własnych kompozycji kolorystycznych. Inspiracji dostarczają także zdjęcia zamieszczone w dziale „Galeria", które ilustrują wiele niepowtarzalnych aranżacji z wykorzystaniem drewna.

W ten sposób chcemy pokazać, że Drewnochron to nie tylko marka do ochrony drewna, ale również jego dekoracji.

Serwis http://www.drewnochron.pl/ wyróżnia się czytelną strukturą, co sprzyja szybkiemu odnajdywaniu interesujących nas tematów. W głównych zakładkach strony prezentowane są takie informacje jak: aktualności, o marce, karty produktów, o firmie, sieć dystrybucji.  

Prawdziwi miłośnicy drewna docenią z pewnością specjalistyczny dział „Klub Wiewiórka". Klubowicze, po wcześniejszej rejestracji, mogą korzystać z wielu ciekawych i pomocnych materiałów, jak: porady specjalistów, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi. Poszukiwanie odpowiedzi na intrygujące nas pytania uprzyjemnią z pewnością dostępne w Klubie gadżety elektroniczne - tła na pulpit komputera, kolorowanki dla dzieci nawiązujące do wizerunku marki. W przygotowaniu są również interaktywne gry tematyczne.

cze 11 2008 Informacje Gazeta.pl na ekranach w metrze
Komentarze: 0

Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze.

W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich.

- Portalowi Gazeta.pl zależy na docieraniu z informacjami do jak największej grupy czytelników przy wykorzystaniu nowych platform komunikacji. Ekrany w metrze są naturalnym rozwinięciem kanałów dystrybucji treści portalu Gazeta.pl. Bardzo ważne jest też dla nas to, że możemy uczestniczyć w pionierskich na polskim rynku projektach, które są dostępne już na Zachodzie - mówi Paweł Stremski, kierownik redakcji newsowej Gazeta.pl.

Dzięki nawiązanej współpracy, Gazeta.pl będzie docierała do ponad 400 tys. pasażerów warszawskiego metra dziennie, zarówno w wagonach - poprzez CityInfoTv przygotowaną przez AMS, jak i na stacjach - na Infoscreenach Ströera.

cze 11 2008 100 razy ?dlaczego
Komentarze: 0

Czerwcowy numer „?dlaczego”, który właśnie trafił do kiosków, to 100. numer tego najpopularniejszego ogólnopolskiego płatnego magazynu dla studentów. Jubileuszowy numer pisma jest jednocześnie wydaniem urodzinowym – „?dlaczego” świętuje 10-lecie obecności na rynku.



Z  tej podwójnie jubileuszowej okazji redakcja postanowiła powrócić do korzeni i , tak jak w wydaniu zerowym, umieściła na okładce duży znak zapytania – symbol magazynu. Jednak jego wizualizacja pokazuje, jak przez tych 10 lat zmieniło się pismo.

100. numer „?dlaczego” przyciąga okładką, na której postaci z życia publicznego, bohaterowie okładek pisma, m.in. Kazik Staszewski, Muniek Staszczyk, Kuba Wojewódzki, Donald Tusk, Jan Englert oraz Jerzy Stuhr, pokazani są na zdjęciach z legitymacji studenckich. Redakcja wciąga czytelnika w zgadywankę, kto jest kim. A wewnątrz numeru 100 VIP-ów zwraca się bezpośrednio do studentów w znanej czytelnikom formule komiksowych dymków.

W  100. numerze „?dlaczego” jest również mnóstwo konkursów, m.in. ten polegający na znalezieniu okładki,  której nie było. Do wygrania - 100 nagród o łącznej wartości 10 000 zł.

„?dlaczego” jest największym ogólnopolskim płatnym miesięcznikiem dla studentów. Oprócz regularnego wydania redakcja „?dlaczego” przygotowuje poradniki z serii „Sporootym”: „Praca & Kariera” i „Finanse & Firma”. W wakacje ukazuje się również bezpłatna wersja „?dlaczego” – „dlatego!” w formacie A3 - z największym kalendarium letnich imprez i wydarzeń. Miesięcznik „?dlaczego” to także Internet. W tym roku, na 10-lecie pisma, uruchomiony został serwis www.100klatka.pl, w którym czytelnicy mogą umieszczać nakręcone przez siebie filmy, komentować, je, oceniać i walczyć o nagrody pieniężne – 1000 zł oraz główną nagrodę 10 000 zł. Najlepsze filmy z serwisu 100klatka.pl zostały dołączone do 100. numeru na płycie DVHD.