Najnowsze wpisy, strona 9


cze 11 2008 Najnowszy Trade Marketer
Komentarze: 0

Kolejny (6) numer magazynu "Trade Marketer" - już w druku ! W najnowszym wydaniu znajdziesz między innymi :


- Specjalny wywiad z prof. Krzysztofem Rafałe Ohme o neuromarketingu
wyjątkowy raport branży digital signage wraz ze specjalnym, ekskluzywnym dodatkiem
- Odpowiedź na pytanie, czy category management jest naprawdę sztuką kooperacji
- Polskie centrum handlowe uznane za najlepsze miejsce na świecie
- Dodatkowo, wiele pasjonujących materiałów z zakresu marketingu handlowego: badań, visual merchandisingu, zarządzania kategorią, branży P.O.S czy digital signage.

Uwaga: naszego magazynu nie kupisz w kiosku ! "Trade Marketer" dostępny jest wyłącznie w prenumeracie wysyłanej bezpośrednio pocztą do:

- średniej i wyższej kadry menedżerskiej, zarządzającej marketingiem i sprzedażą
- menedżerów marki/produktu
- trade marketing menedżerów
- najlepszych producentów P.O.S
- najlepszych producentów rozwiązań digital signage
- przedstawicieli agencji badawczych, agencji reklamowych i szeroko pojętej branży marketing services
- 70% naszych subskrybentów - to średnia i wyższa kadra menedżerska z największych firm FMCG !

Wszystkich nas łączy jedno : praca i doświadczenie w branży wymagającej wdrażania konkretnych rozwiązań marketingu handlowego.

"Trade Marketer" dostarcza konkretnej wiedzy poprzez opisywanie praktycznych rozwiązań, analizowanie scenariuszy sukcesów oraz narzędzi.

cze 11 2008 Toruń bez papierosa
Komentarze: 0

19 lokali wolnych od dymu tytoniowego w Toruniu – to efekt rozpoczęcia kujawsko – pomorskiego etapu kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, organizowanej przez Stowarzyszenie Manko.

 

 

Kampania zainicjowana rok temu w Krakowie, po etapie warszawskim, pomorskim, dolnośląskim, śląskim i łódzkim doczekała się swojej inauguracji w Toruniu. Stało się to 6 czerwca 2008 r., podczas konferencji prasowej, w restauracji Dom Sushi.

"Toruń nie zostaje w tyle, co dzień otrzymujemy kilka zgłoszeń od restauratorów, którzy posiadają lokale wolne od dymu. Swoje rekomendacje przesyłają również zadowoleni klienci" – mówi Gabriela Chrzęściewska Ryka, koordynator ds. współpracy z lokalami Stowarzyszenia Manko. "Dzięki włączeniu się Torunia, w całej Polsce w naszej sieci lokali bez papierosa jest już ich ponad 360, ale to dopiero początek" – mówi Łukasz Salwarowski, koordynator kampanii.

Otwierając kujawsko-pomorski etap, Manko przyznało 19 certyfikatów lokalom spełniającym standardy sieci Lokal Bez Papierosa.pl. Były wśród nich zarówno lokale z całkowitym zakazem palenia, jak i z wydzielonymi salami wolnymi od tytoniu.

Organizatorzy kampanii, z poparciem lokalnych organizacji społecznych - w Toruniu z Pracownią Zrównoważonego Rozwoju, prowadzą również działania edukacyjne i promocyjne. Partnerzy lokalni m.in. przekonują lokale, wręczając im certyfikaty i naklejki.

Dodatkowo na konferencji zaproszono jej uczestników na toruńską imprezę plenerową "Śniadanie na trawie", organizowaną przez Pracownię Zrównoważonego Rozwoju, w ramach której Stowarzyszenie przeprowadzi Grę Miejską promującą toruńskie lokale bez papierosa oraz przygotuje stoisko edukacyjne.

Akcja trwa równolegle w 7 miastach Polski (Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Łódź, Katowice, Toruń).

cze 11 2008 Machina Sport&Style
Komentarze: 0

Machina Sport&Style” jest kolejnym elementem strategii Platformy Mediowej Point Group wykorzystania silnego brandu mediowego, jakim jest „Machina”, do pozyskania nowych grup czytelników. W tym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast, którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywną rekreację.

 



Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nie tylko sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoich sportowych pasjach.

„Machina Sport&Style” nie jest typowym pismem dla kibiców. Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dla których sport to coś więcej niż tabele z wynikami i kolejne rekordy – mówi Robert Pstrokoński, wiceprezes Media Point Group, wydawcy „Machiny Sport&Style”. Dodaje, że osób takich jest coraz więcej i prawdopodobnie przez najbliższe 5 lat liczba ta będzie rosnąć. Błędem byłoby zaniedbać taki segment rynku. Tym bardziej, że pism o profilu sportowym, a przeznaczonych dla publiczności szerszej niż kibice, wciąż brakuje.

Jednocześnie „Machina Sport&Style” jest elementem budowy pozycji PMPG w obszarze sportu. Jesienią ubiegłego roku PMPG objęła większość udziałów w spółce Infini (obecnie: Sport24.pl), zarządzającej portalem Sport24.pl. Rynek ten jest rynkiem atrakcyjnym m.in. z uwagi na przygotowania do Euro 2012 i rosnącą popularność aktywnej rekreacji, która powoduje wzrost zainteresowania sportem, zarówno wyczynowym, jak i amatorskim.

Redaktorem prowadzącym „Machiny Sport&Style” jest Katarzyna Nazarewicz-Sosinska. Magazyn ma też Radę Patronacko-Programową, w której oprócz redaktora naczelnego „Machiny” Piotra Metza i prezesa spółki Sport24.pl, Artura Racickiego, zasiadają Mariusz Czerkawski, Wojciech Brzozowski i Maciej Kurzajewski. W pierwszym numerze znalazła się sesja Jakuba Błaszczykowskiego i wywiad z Maciejem Żurawskim, a także sportowe zdjęcia Tomasza Gudzowatego.

Wydaniu „Machiny Sport&Style” towarzyszy kampania promocyjna w Internecie, m.in. w portalach Sport24.pl, WP, Interia, O2.pl, Filmweb oraz w „Machinie”, „Filmie” i „?dlaczego”.

cze 11 2008 Reklama poszła w las....
Komentarze: 0

Reklama poszła w las i to dosłownie - już od jakiegoś czasu możemy oglądać Nałęczowianki smak, a wcześniej słynnego żubra.

 

 

 

Dlaczego tak ciągnie produkty do lasu? Oczywiście - ekologia i trendy z nią związane są tegorocznym hitem, który pozwala na robienie przeróżnych akcji i produkowaniu oraz reklamowaniu produktów w iście ekologicznym stylu. Fajnie byłoby jeszcze, gdyby nałęczowianka stosowała się do zasad ekologii i miast w plastiku dawać wodę jeżom, sarnom, a nawet żubrowi (który porzucił picie w puszczy), zaczęła stawiać na bardziej ekologiczne opakowania szklane. Wtedy można by promować Nałęczowiankę, jako produkt ekologiczny. Niestety, jak wynika z ostatniego raportu na temat wód, które możemy kupować w sklepach - nie jest dobrze. Mówiąc dokładniej - jest tragicznie. Ale który twórca reklamy się tym przejmuje?

cze 11 2008 Auto Świat partnerem www.zabieram.pl
Komentarze: 0

W poniedziałek, 9 czerwca, do całego nakładu tygodnika Auto Świat zostanie dołączona naklejka na samochód promująca społecznościowy serwis www.zabieram.pl.

 


Auto Świat oraz Radio Zet wspierają serwis www.zabieram.pl, mający na celu wypromowanie w Polsce tzw. carpoolingu, czyli zwyczaju podwożenia się samochodami osobowymi na krótkich i dłuższych trasach.

 


Najważniejszym celem www.zabieram.pl jest ochrona środowiska: mniej samochodów na ulicach to mniejsze zużycie paliwa i mniej zanieczyszczeń. Kierowcy i ich pasażerowie mogą umawiać na wspólne podróże wykorzystując serwis zabieram.pl czy uzyskać poradę z dziedziny motoryzacji i ekologii.Serwis będą w niedalekiej przyszłości wzbogacać sami użytkownicy.
Radio ZET poświęci swoje piątkowe programy motoryzacyjne AutoZET tematowi carpoolingu. Tygodnik Auto Świat będzie publikował cyklicznie informacje o tej tematyce.
"Zaangażowanie w inicjatywę zabieram.pl to, po sukcesie programu motoryzacyjnego AutoZET, kolejny krok do zacieśnienia współpracy tygodnika Auto Świat z Radiem ZET. To również aktywność w ramach nowego portalu społecznościowego, skierowanego do świadomych ekologicznie kierowców" - mówi Paweł Tomaszek, Dyrektor Wydawniczy Tytułów Motoryzacyjnych Axel Springer Polska.