Archiwum czerwiec 2008, strona 8


cze 11 2008 Agora nawiązuje współpracę z Bankier.pl...
Komentarze: 0

Agora S.A. podpisała umowę strategiczną z Bankier.pl S.A. dotyczącą współpracy pomiędzy należącym do Agory liderem serwisów rekrutacyjnych dla branży finansowej Jobspot.pl, a czołowym portalem finansowym Bankier.pl. Efektem współpracy jest serwis www.praca.bankier.pl, który ruszył 9 czerwca 2008 roku.

 



Portal Bankier.pl uruchomił nowy serwis praca.bankier.pl, który jest skierowany do specjalistów z branży finansowej. W serwisie tym publikowane są ogłoszenia pochodzące z serwisów rekrutacyjnych Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl należących do Agora S.A., czołowego wydawcy w tym segmencie.

Uruchomienie nowego serwisu praca.bankier.pl ma na celu dalszy rozwój organiczny portalu Bankier.pl, który obecnie w skali miesiąca odwiedza blisko 1,6 miliona użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, prawo; luty 2008r.) zainteresowanych m.in. tematyką finansów osobistych, inwestowania czy też informacji ekonomiczno-gospodarczych. Oprócz odbiorców indywidualnych znaczną część użytkowników portalu stanowią przedstawiciele branży finansowej, dla których Bankier.pl jest codziennym źródłem informacji. To właśnie do specjalistów z branży finansowej skierowany jest nowy serwis powstały przy współpracy Bankier.pl z Agorą.

„Bankier.pl od wielu lat postrzegany jest jako lider finansowego segmentu internetu i nowy serwis dla tej kategorii rynku znacząco wzmocni pozycję naszego portalu” –  twierdzi Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A. „W przeciwieństwie do innych portali finansowych nie będziemy publikować ogłoszeń niedopasowanych do profilu branży finansowej. Szanujemy czas naszych użytkowników i chcemy dostarczać im tylko treści odpowiadające ich zainteresowaniom” – dodaje Roman Bryś.

Agora S.A. dzięki współpracy z Bankier.pl zdecydowanie zwiększy zasięg i wzmocni efektywność ogłoszeniową zarówno pierwszego serwisu rekrutacyjnego dla finansistów Jobspot.pl, jak i ofert dotyczących stanowisk finansowych z GazetaPraca.pl.

„Bankier.pl to jeden z największych portali finansowych w polskim internecie. Jobspot.pl to pierwszy serwis rekrutacyjny, w którym publikowane są najciekawsze oferty pracy dla finansistów. Te dwie marki idealnie do siebie pasują” - mówi dr Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych w Pionie Internet Agory.

Umowa z Bankier.pl to już drugi, w ciągu ostatniego miesiąca, strategiczny alians zawarty przez Agorę w celu budowania efektywności ofert pracy publikowanych w serwisach rekrutacyjnych należących tej do Spółki. Pierwszy zawarto z IDG.pl – największym portalem technologicznym w Polsce. W ten sposób powstał serwis www.praca.idg.pl

cze 11 2008 PMPG nabywa większościowe udziały w Gretix.com...
Komentarze: 0
Platforma Mediowa Point Group sfinalizowała umowę wstępną i nabyła pakiet większościowy udziałów w spółce Gretix, zarządzającej serwisem internetowym Gretix.com. Nabyte udziały stanowią 67% kapitału zakładowego Gretix Sp. z o.o. i odpowiadają 67% głosów na zgromadzeniu wspólników Gretix Sp. z o.o. Źródłem finansowania udziałów są środki własne inwestora.



Serwis Gretix.com powstał w czerwcu 2006 roku. Objęcie większościowego pakietu udziałów w spółce to element ekspansji Platformy Mediowej Point Group na rynku nowych mediów i technologii. Spółka, która obecnie największe przychody czerpie z wydawania prasy, jest również coraz bardziej obecna w Internecie, zarówno poprzez strony internetowe wydawanych magazynów, jak i przez autonomiczne serwisy. Zakup Gretix.com jest uzupełnieniem obecności spółki na rynku reklamy internetowej. 

 

Gretix.com jest serwisem internetowym, który za pomocą e-mail oraz SMS przypomina swoim użytkownikom o ważnych dla nich wydarzeniach takich jak urodziny, imieniny, ale także niezapłaconych  rachunkach czy kończącym  się ubezpieczeniu. Jego model biznesowy opiera się na sprzedaży reklamy kontekstowej, która dociera do użytkownika razem z ustawionym przez niego przypomnieniem. Dodatkowo za pomocą platformy e-commerce w ramach serwisu użytkownicy mogą kupować prezenty oraz dostarczać je pod wskazany adres. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem wersji międzynarodowej serwisu.

 

Gretix.com jest również pierwszym w portfolio Platformy Mediowej Point Group serwisem transakcyjnym. Dzięki objęciu udziałów w spółce, PMPG wchodzi na dynamicznie rosnący rynek e-commerce, który tylko w Polsce w ubiegłym roku wzrósł średnio o 62% w stosunku do 2006 r.,  osiągając wartość 8,1 mld zł.

 

Według opublikowanego pod koniec maja „Raportu Strategicznego IAB POLSKA: Internet 2007", w 2007 r. wartość polskiego rynku reklamy w sieci osiągnęła wartość 743 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o ponad 50 proc. Wydatki na e-reklamę przewyższyły wartość budżetów na reklamę w radiu. W najbliższych latach Internet stanie się drugim medium reklamowym po telewizji. Obecnie w Polsce ponad 42 proc. wydatków na reklamę w Internecie przypada na różne formy graficzne. Jednak analitycy prognozują, że w najbliższych latach motorem rozwoju e-reklamy będą wyszukiwarki internetowe i personalizacja przekazu. W Wielkiej Brytanii ten rodzaj e-marketingu stanowi największy segment reklamy internetowej - aż 57 proc., a w Polsce - tylko 20 proc. Gretix.com idzie o krok dalej. Oferowane przez serwis rozwiązanie to, poza reklama kontekstową, również targetowanie behawioralne,  możliwe dzięki temu, że coraz więcej osób będzie pozostawiało w serwisach internetowych, m.in. takich jak Gretix.com, coraz więcej danych o sobie, które pozwolą na personalizowanie zarówno kanałów komunikacji, jak i samego przekazu.

 

radio 
cze 11 2008 NAJLEPSZA MUZYKA RMF FM W WIELKIM MIEŚCIE!!!...
Komentarze: 0

Radio RMF FM umacnia swoją pozycję wśród osób w wieku 16-49 lat, mieszkających w największych miastach i aglomeracjach.

Jest to najważniejsza komercyjna grupa docelowa. W ostatniej fali badania radio RMF FM zanotowało w tym targecie wzrost słuchalności o blisko 3 proc. w porównaniu do analogicznej fali w roku 2007, osiągając wynik na poziomie ponad 23 proc. Udział RMF FM w tej atrakcyjnej grupie odbiorców jest ponad dwukrotnie większy niż udział Radia ZET.

 

Cała tabela dostępna jest tutaj.

cze 11 2008 Nowy album Kasi Klich
Komentarze: 0

"Porcelana", nowy album Kasi Klich, trafi do sprzedaży 13 czerwca. Wydawcą książki z płytą jest Agora, a producentem - Jazzda Music.



Album zawiera 11 premierowych piosenek. Tytułowy singiel "Porcelana" zakwalifikował się do Konkursu Premier 45. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, na którego potrzeby powstała jego skrócona wersja (3'15"). Jest to czwarta płyta Kasi Klich, która tym razem nie tylko napisała wszystkie teksty i muzykę do większości piosenek, ale również zadebiutowała w roli współproducentki.

Płyta "Porcelana" dołączona jest do książeczki, zawierającej teksty utworów, krótkie opowiadania autorki oraz liczne fotografie. Będzie dostępna od 13 czerwca w punktach sprzedaży prasy i sklepach muzycznych, w cenie 29,99 zł.

Patroni medialni: TVP2, VIVA, „Gazeta Wyborcza”, internetowe radio Tuba.fm, Infomuzyka.pl i Lux Vitale.

Album wsparty jest promocją w telewizji (TVP, TVN24, TVN Style, VIVA, MTV, VH1), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik "Metro"), internecie (Infomuzyka.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.  Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny TIMECODE, za zakup i planowanie mediów - Starlink.

cze 11 2008 100 razy ?dlaczego
Komentarze: 0

Czerwcowy numer „?dlaczego”, który właśnie trafił do kiosków, to 100. numer tego najpopularniejszego ogólnopolskiego płatnego magazynu dla studentów. Jubileuszowy numer pisma jest jednocześnie wydaniem urodzinowym – „?dlaczego” świętuje 10-lecie obecności na rynku.



Z  tej podwójnie jubileuszowej okazji redakcja postanowiła powrócić do korzeni i , tak jak w wydaniu zerowym, umieściła na okładce duży znak zapytania – symbol magazynu. Jednak jego wizualizacja pokazuje, jak przez tych 10 lat zmieniło się pismo.

100. numer „?dlaczego” przyciąga okładką, na której postaci z życia publicznego, bohaterowie okładek pisma, m.in. Kazik Staszewski, Muniek Staszczyk, Kuba Wojewódzki, Donald Tusk, Jan Englert oraz Jerzy Stuhr, pokazani są na zdjęciach z legitymacji studenckich. Redakcja wciąga czytelnika w zgadywankę, kto jest kim. A wewnątrz numeru 100 VIP-ów zwraca się bezpośrednio do studentów w znanej czytelnikom formule komiksowych dymków.

W  100. numerze „?dlaczego” jest również mnóstwo konkursów, m.in. ten polegający na znalezieniu okładki,  której nie było. Do wygrania - 100 nagród o łącznej wartości 10 000 zł.

„?dlaczego” jest największym ogólnopolskim płatnym miesięcznikiem dla studentów. Oprócz regularnego wydania redakcja „?dlaczego” przygotowuje poradniki z serii „Sporootym”: „Praca & Kariera” i „Finanse & Firma”. W wakacje ukazuje się również bezpłatna wersja „?dlaczego” – „dlatego!” w formacie A3 - z największym kalendarium letnich imprez i wydarzeń. Miesięcznik „?dlaczego” to także Internet. W tym roku, na 10-lecie pisma, uruchomiony został serwis www.100klatka.pl, w którym czytelnicy mogą umieszczać nakręcone przez siebie filmy, komentować, je, oceniać i walczyć o nagrody pieniężne – 1000 zł oraz główną nagrodę 10 000 zł. Najlepsze filmy z serwisu 100klatka.pl zostały dołączone do 100. numeru na płycie DVHD.