Archiwum czerwiec 2008, strona 10


cze 11 2008 Power-współpraca Dziennika i Gazety Prawnej...
Komentarze: 0

Wydawnictwa Axel Springer Polska i INFOR PL rozpoczynają strategiczną współpracę pomiędzy DZIENNIKIEM oraz GAZETĄ PRAWNĄ obejmującą tworzenie specjalnych wspólnych pakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty.


Począwszy od 11.06.2008 oba dzienniki wprowadzają na rynek specjalne propozycje handlowe dla swoich klientów reklamowych. Biura Reklamy obydwu wydawnictw oferują swoim klientom pakiet "Power Profit", który gwarantuje dodatkowy 10% rabat, przy emisji w dodatku DZIENNIKA - Wall Street Journal Polska oraz grzbiecie głównym GAZETY PRAWNEJ. Łączna oferta reklamowa zapewnia klientom obydwu tytułów o 25% większy zasięg w docelowej grupie czytelników o wysokim statusie zawodowym w stosunku do oferty Rzeczpospolitej*.

Dodatkowo planowane są publikacje wspólnych tematycznych dodatków, które będą ukazywać się w całym nakładzie obu dzienników. Rozpoczęcie współpracy z DZIENNIKIEM oznacza wycofanie się przez GAZETĘ PRAWNĄ z dotychczasowego pakietu reklamowego z dziennikiem Polska.

Wydawcy planują długofalową w zakresie prenumeraty. Rozpoczynają ją od oferty promocyjnej dla klientów instytucjonalnych, polegającej na istotnej obniżce ceny przy zakupie obu tytułów jednocześnie. Promocja

Promocja będzie wsparta intensywnymi działaniami marketingowymi, obejmującymi reklamy prasowe w tytułach obu wydawnictw, reklamę w internecie, mailing do prenumeratorów instytucjonalnych oraz dystrybucję promocyjnych egzemplarzy DZIENNIKA dla prenumeratorów GAZETY PRAWNEJ.

"W przypadku rynku reklamy spodziewany jest szybki wzrost udziału obu dzienników względem innych tytułów ogólnopolskich, a w szczególności Rzeczpospolitej. W przypadku prenumeraty oba wydawnictwa nastawiają się na inwestycje w promocje. Synergia i konsekwencja w promocji powinny zaowocować pozyskaniem nowych prenumeratorów zwłaszcza w 2009 roku, ze względu na fakt, że klienci instytucjonalni najczęściej podejmują decyzje o zakupie rocznej prenumeraty" - powiedział Dominik Tzimas, Dyrektor Zarządzający DZIENNIKA.

"Współczytelnictwo GAZETY PRAWNEJ i DZIENIKA jest bardzo niskie (ok. 6,5%). Dzienniki idealnie się uzupełniają. GAZETA PRAWNA gwarantuje zasięg w atrakcyjnej i trudno uchwytnej grupie specjalistów. DZIENNIK poszerza ten zasięg o czytelników dobrze wykształconych ale mniej zainteresowanych specjalistyczną tematyką prawno-gospodarczą. W ten sposób zbudowaliśmy dla naszych klientów bardzo atrakcyjny i konkurencyjny pakiet reklamowy. Oferta dla prenumeratorów jest równie ciekawa, jako że gazety świetnie się uzupełniają. DZIENNIK oferuje olbrzymią porcję najaktualniejszych informacji z kraju i ze świata, wyjątkowe spojrzenie na kulturę i sport, a także dodatki Praca czy program TV. GAZETA PRAWNA dostarcza najbardziej fachową i pogłębioną informację prawno-gospodarczą. Wspólne działania promocyjne mogą przekonać czytelników do korzystania z obu gazet, a także wesprzeć wydawnictwa w pozyskaniu prenumeratorów innych konkurencyjnych dzienników" - powiedział Dariusz Piekarski, Dyrektor Wydawniczy GAZETY PRAWNEJ.

prasa 
cze 11 2008 Miesięcznik "Moje Mieszkanie"...
Komentarze: 0

3 maja 2008 roku wydawnictwo G+J Polska podpisało umowę z wydawnictwem MURATOR S.A. dotyczącą sprzedaży magazynu "Moje Mieszkanie". Umowa wejdzie w życie w dniu 16 czerwca br.

Zgodnie z warunkami umowy sprzedaży, do MURATORA przejdzie także zespół magazynu - redakcja oraz biuro reklamy. Wydawcą "Mojego Mieszkania" zostanie Katarzyna Białek, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny za segment wnętrzarski w MURATORZE S.A. Numer wrześniowy (09/2008) będzie pierwszym numerem przygotowanym pod kierownictwem nowego wydawcy miesięcznika.

Szczegóły transakcji nie zostaną ujawnione.

"Moje Mieszkanie" znajduje się w portfolio G+J Polska od 1998 roku. G+J Polska jest drugim największym wydawcą magazynów w Polsce. Wydaje 10 magazynów o różnej częstotliwości (m.in. "National Geographic", "Glamour", "Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Gotowanie"). Aktywnie rozwija również swoją obecność w internecie - poprzez serwisy tematyczne skupione wokół marek magazynów (m.in.: kobieta.pl, focus.pl, gala.pl, odyssei.pl). Wydawnictwo należy do międzynarodowej grupy Gruner+Jahr, która jest największym wydawcą magazynów w Europie. G+J Polska rozpoczęło działalność od wydawania miesięcznika "Claudia" w maju 1993 roku. W roku 2008 miesięcznik "Claudia" i wydawnictwo G+J Polska obchodzą 15-lecie.

MURATOR S.A. jest liderem na rynku magazynów wnętrzarskich. Wydaje: "Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie" (miesięczniki) "Dobre Wnętrze Numer Specjalny", "M jak mieszkanie poleca..." (półroczniki), katalog "Urządzamy dom i mieszkanie". W skład portfolio wchodzi również serwis internetowy o tematyce wnętrzarskiej - Urzadzamy.pl. Wydawnictwo MURATOR S.A. jest największym niepublicznym wydawcą prasy z polskim kapitałem. Łącznie wydaje około 40 publikacji drukowanych. Oprócz sztandarowego miesięcznika "Murator" i tytułów budowlanych, firma jest aktywna w segmentach: hobby i wypoczynek, zdrowie, dzienniki ("Super Express"). Posiada również kilkanaście witryn internetowych.

cze 11 2008 Wydawnictwo G+J uruchomiło platformę kulinarną...
Komentarze: 0

Serwis dedykowany jest osobom zarówno początkującym w sztuce kulinarnej, jak i zaawansowanym znawcom dobrego smaku.

 

Jedni i drudzy to pasjonaci - szukają inspiracji i lubią dzielić się doświadczeniami ze swoich poszukiwań kulinarnych z innymi. Pragniemy, aby serwis był dla tych osób przestrzenią umożliwiającą wymianę doświadczeń oraz pogłębienie wiedzy - mówi Hanna Pawilonis, redaktor naczelna magazynu Moje Gotowanie.

MojeGotowanie.pl ma służyć budowaniu społeczności składającej się z miłośników gotowania, a udostępnione funkcjonalności serwisu doskonale to umożliwiają. Zależy nam, by treści prezentowane w serwisie były współtworzone przez internautów i czytelników pisma. Członkowie redakcji mają w serwisie swoje profile i również będą mogli zamieszczać w nim własne treści - dodaje Marcin Kozioł, dyrektor Działu Multimediów.

Internauci będą mogli publikować w serwisie własne przepisy, zdjęcia i filmy kulinarne, a także udzielać się na forum kulinarnym, głosować i oceniać przepisy innych użytkowników. Osoby, które założą swój profil w serwisie, otrzymają tytuł kucharza i będą mogły zbierać punkty za aktywność. Najbardziej czynni członkowie społeczności mają szansę zaistnieć w specjalnym rankingu najaktywniejszych kucharzy.

Ciekawą opcją, jaką oferuje serwis jest możliwość tworzenia własnej książki kucharskiej, korzystając z bazy przepisów MojeGotowanie.pl. Dzięki temu, każdy użytkownik będzie miał stały dostęp do wybranych przez siebie, ulubionych przepisów. Serwis tworzony jest przez Dział Multimediów G+J Polska, przy współpracy z redakcją magazynu Moje Gotowanie.

cze 11 2008 Relaunch portalu Kobieta.pl
Komentarze: 0

Kobieta.pl to innowacyjna, wyróżniająca się na rynku platforma internetowa dla kobiet, łącząca wysokiej jakości treści redakcyjne z licznymi elementami społecznościowymi. Kobieta.pl zastąpiła dotychczas odrębne serwisy: Kobieta.pl, Claudia.pl i Naj.pl.

 

 

 

Przenikanie się części społecznościowej z materiałami redakcyjnymi odbywa się w płynny, naturalny sposób, inspirując użytkowniczki Kobieta.pl do aktywności. Serwis wykorzystuje zaplecze redakcyjne wydawnictwa G+J, udostępniając treści produkowane przez redakcje prasowe, np. Claudii, jak i treści tworzone wyłącznie na potrzeby projektu internetowego. Dzięki temu portal zapewnia swoim użytkownikom wysoką jakość merytoryczną i redakcyjną publikowanych treści, jak i przestrzeń do wyrażenia siebie i budowania relacji z innymi ludźmi. Rejestrując się w portalu Kobieta.pl, internautka otrzymuje dostęp do narzędzi społecznościowych, np. tworzy swój profil, poznaje ludzi o podobnych zainteresowaniach, pisze bloga, dodaje zdjęcia i filmy, rozmawia w grupach tematycznych, prowadzi prywatny kalendarz on-line oraz zbiera punkty za aktywność.

 

Portal Kobieta.pl jest adresowany głównie do kobiet, które łączą wspólne pasje. Są ciekawe świata, dynamiczne, energiczne i otwarte na innych. To kobiety, które nie boją się dyskusji, ani wyrażania swoich opinii. Cenią własną indywidualność, ale też szukają inspiracji w najnowszych trendach w modzie, urodzie i szeroko pojętym lifestyle’u. Chętnie korzystają z pomocy ekspertów w rozwiązywaniu konkretnych problemów – dotyczących zdrowia, psychologii czy wychowania dzieci – ale też same chętnie udzielą porady i wsparcia.

prasa 
cze 11 2008 Czerwcowy "Focus Historia" z sensacyjnym...
Komentarze: 0

Zdaniem redakcji "Focus Historia" to przekonujący dowód na to, że bez względu na to czy Lech Wałęsa podpisał deklarację lojalności czy wręcz deklarację współpracy - nie współpracował tak, jakby tego sobie życzyła bezpieka.

 

Na łamach miesięcznika pojawił się także kolejny felieton autorstwa byłego prezydenta - na temat strajków toczących się w Stoczni Gdańskiej, które poprzedziły wydarzenia 89 r.

Lech Wałęsa, dołączył do grona stałych felietonistów miesięcznika w lutym br. W tym gronie są już tacy autorzy jak Bogusław Wołoszański, który prowadzi rubrykę „Sensacje XXI wieku i Piotr Adamczewski, autor artykułów kulinarnych z cyklu „Smak czasu.