Kategoria

Internet, strona 2


cze 17 2008 Mobilny biznes
Komentarze: 1

Ruszyła witryna MobilePro.pl, nowy specjalistyczny serwis poświęcony zagadnieniom mobilnego marketingu, reklamy w komórce oraz mobilnego kontentu rozrywkowego, takiego jak muzyka i gry w telefonach komórkowych.

MobilePro zapełnia lukę w ofercie informacji z zakresu mobilnego biznesu, prezentując bieżące wydarzenia i trendy na rynkach światowych i w kraju. Oferuje solidny i aktualny zasób wiedzy o działaniach głównych graczy, ich wynikach finansowych, strategiach i kierunkach rozwoju w poszczególnych sektorach.

Tematy takie jak przyszłość mobilnej telewizji, model sprzedaży muzyki w komórce, skuteczne sposoby dotarcia z wykorzystaniem m-marketingu czy akceptacja reklamy w komórce należą do najgorętszych zagadnień w świecie telekomunikacyjno – medialnym. MobilePro prezentuje najnowsze informacje z tych zakresów, dając zainteresowanym solidną podstawę do podejmowania decyzji.

Witryna kierowana jest z jednej strony do specjalistów branży telekomunikacyjnej, poszukujących bogatego źródła dobrze dobranych informacji branżowych, a z drugiej strony do marketerów, agencji reklamowych i domów mediowych oraz wszystkich osób, które interesują się wykorzystaniem telefonu komórkowego jako sposobu komunikacji z użytkownikiem i chcą budować swoją wiedzę w tym zakresie.

muzyczny : :
cze 17 2008 Arena rabatów - sprawdź jak możesz poprawić...
Komentarze: 1

Arena Rabatów to pierwszy w Polsce projekt pomagający przedsiębiorcom w zdobywaniu klientów.

Inicjatywa jest kolejnym etapem projektu Arena Biznesu, który ma głównie na celu połączenie młodych przedsiębiorców z tymi, którzy już mają doświadczenie w biznesie, ucząc ich jednocześnie jak efektywnie nawiązywać relacje biznesowe.

Celem Areny Rabatów jest łączenie firm i zaproszenie ich do wzajemnego korzystania ze swoich usług. Arena Rabatów ma być nie tylko największą w Polsce bazą firm opartą na rekomendacjach, ale również narzędziem umożliwiającym nawiązywanie i podtrzymanie relacji między przedsiębiorcami.

Organizatorem projektu jest firma Masto, natomiast partnerem Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości. Grupą docelową są mali i średni przedsiębiorcy z terenu całej Polski. Obecnie Arena Rabatów funkcjonuje w Krakowie, jednak do końca roku planuje rozszerzyć działalność na inne miasta Polski.

muzyczny : :
cze 16 2008 Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski
Komentarze: 1

Nowoczesne, Intuicyjne, przejrzyste. Najważniejsze, najnowsze, najciekawsze. Nowe Wiadomości Wirtualnej Polski – wiadomosci.wp.pl.

Wirtualna Polska całkowicie odmieniła swój serwis informacyjny. Postawiono na nowe bloki tematyczne, klarowny podział informacji, intuicyjne menu, dużą rozdzielczość. Wszystko co najważniejsze, najaktualniejsze i najciekawsze jest teraz w zasięgu ręki. Zgodnie z najnowszymi trendami duży nacisk położono na prezentację materiałów multimedilanych. Umożliwiono też użytkownikom błyskawiczne publikowanie swoich tekstów, zdjęć i plików wideo.

Postawiliśmy sobie jasny cel, stworzyć najlepszy serwis informacyjny w polskiej Sieci. Wiadomości WP są w tej chwili jednym z najbardziej innowacyjnych serwisów tego typu w Polsce. Możemy śmiało porównywać się z gigantami światowymi. – mówi Marek Dziewięcki, Kierownik Grupy Wiadomości w Wirtualnej Polsce – Teraz, po reakcji naszych użytkowników, będziemy mogli się przekonać czy nam się udało. Nowe Wiadomości to przede wszystkim uporządkowanie natłoku newsów i szumu informacyjnego, wśród którego użytkownicy mogli się łato zagubić. Teraz mają w intuicyjny i bardzo prosty sposób podane to, co jest najważniejsze.

Główna strona serwisu to m.in. gorące tematy, czyli rozbudowane Raporty Specjalne WP poświęcone najważniejszym wydarzeniom w Polsce i na świecie, najnowsze wiadomości oraz najistotniejsze informacje własne i agencyjne. Redakcja Wiadomości prezentuje tu także odnośniki do aktualnych materiałów audio i wideo, tworzonych przez zespół multimediów portalu oraz pozyskanych od partnerów zewnętrznych, agencji Reuters
i APTN.

Wszystkie newsy grupuje przejrzyste menu. Rozwinięcie wybranego bloku: Wiadomości, Multimedia, Serwisy Specjalne, Tylko w WP, itp. przenosi użytkownika do rozbudowanych podkategorii tematycznych, co skutkuje błyskawicznym dotarciem do pożądanych treści. Wprowadzone właśnie belki nawigacyjne, np. Nasze Serwisy, Komunikacja, Prasa, pozwalają nie tylko na szybkie zorientowanie się w zawartości serwisu WP, ale też natychmiastowe przejście do forum Wiadomości, bloga redakcyjnego, aktualnego przeglądu prasy, czy sondażu politycznego.

Zadbaliśmy także o wyeksponowanie redakcyjnych materiałów autorskich, np. Reportera WP, IMHO, Kwestionariusza oraz tych tworzonych specjalnie dla Wirtualnej Polski, jak rysunki Artura Krynickiego czy Felietony Magdaleny Środy czy Lecha Wałęsy – opowiada Krzysztof Cibor, Koordynator Serwisu Wiadomości – Zależało nam przede wszystkim na tym, by serwis stał się przejrzysty, prosty w nawigacji i otwarty na użytkowników. Właśnie z myślą o nich stworzyliśmy redakcyjnego bloga, z którego dowiedzą się o wszystkich zmianach i nowościach w serwisie i w którym będą mogli je na bieżąco komentować. Zachęcamy również użytkowników do współredagowania serwisu. Stworzyliśmy specjalną kategorię 'Od Was', w której prezentujemy materiały nadsyłane przez internautów.

newsy  internet  PR 
cze 15 2008 Golden Arrow 2008
Komentarze: 1

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło
47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21 projektów zgłoszono do kategorii marketing internetowy.

Uroczysta gala rozdania nagród w konkursie odbędzie się 20 czerwca br. w Fabryce Trzciny w Warszawie. Konkurs organizują Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications wydawca m.in. tygodnika „Media & Marketing Polska”.

Lista prac nominowanych zostanie opublikowana 16 czerwca br. na stronie www konkursu (www.goldenarrow.eu).

Zestawienie kategorii z informacją na temat liczby zgłoszeń:

1. Wysyłka bezpośrednia (9 projektów)
2. Program lojalnościowy (13 projektów)
3. Promocja sprzedaży (9 projektów)
4. Experiential marketing (17 projektów)
5. Marketing internetowy (21 projektów)
6. Marketing mobilny (5 projektów)
7. Telemarketing (3 projekty)
8. Direct response advertising (2 projekty)
9. Kampania zintegrowana (7 projektów)
10. Non profit (2 projekty)
11. Golden Arrow Design (6 projektów)
12. Golden Arrow Open (14 projektów)
13. Salon odrzuconych (6 projektów)

cze 15 2008 Google z Yahoo!
Komentarze: 1

 

Google ogłosiło dziś zawarcie porozumienia z firmą Yahoo!, które będzie obejmować region Stanów Zjednoczonych i Kanady.

Podpisana umowa umożliwi firmie Yahoo! korzystanie z technologii Google wyświetlającej reklamy przy wynikach wyszukiwania oraz technologię reklamy kontekstowej AdSense dla wyszukiwania oraz treści.

Zgodnie z tą umową, Yahoo! obok własnych naturalnych wyników wyszukiwania będzie mogło wyświetlać reklamy Google w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Yahoo! może również dostarczać reklamy dobierane kontekstowo na amerykańskich i kanadyjskich witrynach internetowych, które są własnością firmy oraz na stronach www, które obecnie należą do sieci partnerskiej Yahoo!

Yahoo! niezmiennie operuje własną wyszukiwarką, witrynami internetowymi oraz usługami reklamowymi.

muzyczny : :