Kategoria

Internet, strona 5


cze 12 2008 E-Financial S.A. członkiem IAB Polska
Komentarze: 0

10 czerwca 2008 roku E-Financial S.A., właściciel Grupy mediowej Inwestycje.pl, został członkiem polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau. E-Financial S.A. powiększyła tym samym elitarne grono 60 polskich firm członkowskich IAB Polska, które aktywnie uczestniczą w rozwoju polskiego rynku interaktywnego.

Interactive Advertising Bureau to światowa organizacja, założona w 1996 roku w USA, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie, prowadząc szeroko pojętą edukację rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB Polska działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku, zrzeszając 60 największych polskich firm internetowych. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.

E-Financial S.A. jest właścicielem Grupy mediowej Inwestycje.pl i tym samym wydawcą dwóch spośród największych w Polsce portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. - Jako członek IAB Polska chcemy aktywnie uczestniczyć w rozwoju polskiego rynku Internetu, a jako wydawca mediów internetowych, planujemy zwiększyć swój własny udział w nim i zdobywać potrzebne know-how by jeszcze efektywniej wykorzystywać możliwości jakie oferuje Internet i polski rynek reklamy - mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.

Informacje o firmie

E-financial S.A. jest niezależną spółką mediową z segmentu nowych technologii. Specjalizuje się w działaniach medialno – wydawniczych z zakresu biznesu i inwestycji. Obecnie tworzy grupę kapitałową, która konsoliduje przedsięwzięcia z rynku mediów internetowych. E-financial S.A. jest właścicielem i wydawcą portali finansowych, które tworzą Grupę mediową inwestycje.pl. Zajmuje ona jedno z czołowych miejsc w Polsce, w segmencie Biznes/Finanse/Prawo. Portale te odwiedza miesięcznie ponad 650.000 użytkowników generując 4.000.000 odsłon.
E-financial S.A. posiada Certyfikat „Przejrzysta Firma”, który ugruntowuje jej rynkową pozycję i wzmacnia wizerunek spółki jako wiarygodnego partnera biznesowego. Od stycznia 2007 roku spółka E-financial jest członkiem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, która zrzesza firmy prowadzące działalność gospodarczą w sektorze teleinformatyki.

cze 12 2008 Kolejne firmy w IAB Polska
Komentarze: 0

Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zdecydowała o przyjęciu nowych członków.

10 czerwca Rada Nadzorcza IAB zdecydowała o przyjęciu w poczet członków zwyczajnych czterech nowych podmiotów. Do grona firm zrzeszonych w IAB dołączył Redefine obsługujący internetowe projekty telewizji Polsat, wydawnictwa Axel Springer Polska i PolskaPresse oraz portal społecznościowy Nasza-Klasa. Ich przedstawiciele otrzymują prawo zasiadania w radzie nadzorczej Związku.

Dominik Kaznowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej: Cieszę się, że kolejne znaczące podmioty polskiego rynku mediów aktywnie włączają się do prac nad jego rozwojem i przyszłością. Myślę, że teraz IAB będzie znacznie pełniej reprezentować polski rynek, także w Europie.

Status członków nadzwyczajnych uzyskało sześć kolejnych podmiotów: OS3, Adv.pl, Zieltraffic, E-financial SA, Sunrise Systems oraz ACR S.A. Tym samym IAB Polska zrzesza obecnie 60 firm z branży internetowej, technologicznej i reklamowej. 12 podmiotów posiada status członka zwyczajnego.

Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB, komentuje: Wzrost liczby członków Związku w ciągu ostatniego roku to dla nas sygnał, że organizacja cieszy się coraz większym zaufaniem. Dzisiaj w naszych szeregach mamy największe firmy z branży, o uznanej reputacji, a każdy miesiąc przynosi kolejne wnioski o przyjęcie do IAB.

Obecnie członkami zwyczajnymi IAB Polska są: Agora, Grupa Onet, Wirtualna Polska, Interia.pl, Arbomedia, IDMnet, CR Media, TVP, Redefine, AxelSpringer Polska, Polskaprese oraz Nasza-Klasa.

cze 12 2008 Drugi piknik "Co Jest Grane w Mieście"...
Komentarze: 0

W najbliższą sobotę w Parku Królikarnia odbędzie się otwarty piknik "Co Jest Grane w Mieście", organizowany przez stołeczną redakcję "Gazety Wyborczej". Mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach kulturalnych, opisywanych na łamach "Gazety Co Jest Grane".



Piknik "Co Jest Grane w Mieście" organizowany jest w Warszawie po raz drugi. Odbędzie się 14 czerwca w Parku Królikarnia przy ul. Puławskiej 113 w godzinach 12:00-23:00. Mieszkańcy Warszawy obejrzą w wersji plenerowej filmy, spektakle teatralne oraz koncerty muzyki pop, jazzowej i rockowej. Będą mogli też spróbować potraw serwowanych przez najlepsze warszawskie restauracje. Dla dzieci przygotowany jest "Dziecięcy ogród" - strefa z ogromnymi dmuchańcami, zabawami i konkursami czynna od 12.00 do 18.00. Impreza odbędzie się na dużej scenie, wokół parku i w Pałacu Królikarnia.

Program Pikniku:

SCENA GŁÓWNA

godz. 12.00 - Powitanie

godz. 13.00 - Fragmenty spektaklu dla dzieci pt. "Cuda w budzie" w wykonaniu aktorów Teatru Lalka

godz. 14.30 - Koncert jazzowy Marka Napiórkowskiego z zespołem

godz. 16.00 - Koncert zespołu Kwadrofonik

godz. 17.30 - Koncert zespołu Mitch & Mitch

godz. 19.15 - Spektakl Teatru Polonia Krystyny Jandy pt. "Darkroom" w reż. Przemysława Wojcieszka

godz. 21.00 - Koncert brytyjskiej gwiazdy wieczoru - zespołu Dub Pistols

W przerwach zagra DJ Maceo Wyro

PAŁAC KRÓLIKARNIA

godz. 12.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Holenderska fabryka kokainy"

godz. 14.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Obóz Jezusa"

godz. 16.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Koszmar Darwina"

Od godziny 12.00 ofertę swoich kuchni przedstawią 4 warszawskie restauracje opisywane na łamach "Gazety Co Jest Grane": Socjete, Dziki Ryż, Smaki Warszawy i Babalu.

Na pierwszym Pikniku "Gazety Co Jest Grane" można było zobaczyć spektakl "Tiramisu" w wykonaniu Laboratorium Dramatu, spektakl "Akademia Pana Kleksa" w wykonaniu aktorów Teatru Roma, koncert Royal String Quartet, koncert Krzysztofa Ścierańskiego i zespołu z Wielkiej Brytanii Bugz In The Attic.

Organizatorem Pikniku jest dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Patronami Pikniku są: Antyradio, Gazeta.pl.warszawa, VH1, AMS.

cze 12 2008 Netia SA kupiła spółkę internetową Connect...
Komentarze: 0

Spółka zależna Netii SA - Internetia Sp. z o.o. - zakupiła udziały w spółce Connect Systemy Komputerowe Sp. z o.o. ("Connect"), świadczącej usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Białegostoku i Suwałk.

Connect jest operatorem sieci osiedlowych i świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Białegostoku i Suwałk. W tym celu wykorzystuje technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s. Na dzień 10 czerwca 2008  roku sieć Connect obsługiwała 4.630 klientów, a posiadane przez tą spółkę zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 19.300 gospodarstw domowych.     

Powiększenie zasięgu własnej sieci i bazy klientów dzięki przejęciom i integracji operacyjnej spółek wykorzystujących technologię FastEthernet jest istotnym elementem realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat.

Łączna liczba spółek internetowych przejętych przez Netię od połowy 2007 roku wzrosła do czternastu. Obsługują one łącznie ok. 46 tysięcy klientów, a w zasięgu ich sieci znajduje się ok. 155 tysięcy gospodarstw domowych. W maju 2008 r. Netia rozpoczęła dosprzedaż usług głosowych klientom nabytych spółek, korzystającym dotychczas jedynie z usług dostępu do Internetu.

Szczegóły transakcji
Nabycie udziałów nastąpiło w wykonaniu zawartej w dniu 10 czerwca 2008 roku przez  spółkę zależną Netia SA – Internetię Sp. z o.o. umowy sprzedaży ze spółką Connect na skutek zapłaty łącznej kwoty 4.503.091,37 złotych. Zakupione od Panów Marcina Palkowskiego i Krzysztofa Białek 11.300 udziałów o łącznej wartości nominalnej 565.000 złotych stanowi 100 procent kapitału zakładowego i daje 100 procent głosów na zgromadzeniu wspólników Connect.

cze 12 2008 Nowy serwis internetowy marki Drewnochron
Komentarze: 0

W nowoczesnym serwisie internetowym marki Drewnochron znajdziemy szereg wyczerpujących informacji na temat doboru odpowiednich produktów do właściwego zabezpieczenia i dekorowania poszczególnych elementów drewnianych. Wirtualną podróż po witrynie uprzyjemnią nam ciekawe layouty, które dynamicznie zmieniają swoje barwy i które przenoszą nas w świat pachnącego żywicą drewna.

Innowacyjnym rozwiązaniem w serwisie marki Drewnochron jest przedstawienie produktu ze względu na jego zastosowanie, a nie właściwości. Można powiedzieć, że serwis jest skonstruowany zgodnie z tym, w jaki sposób kieruje się klient szukający produktu. Serwis po prostu "inteligentnie" pyta klienta o jego potrzebę i wskazuje najlepszy produkt. Po kliknięciu na wybrany przedmiot np. stół lub płot, pojawia się produkt, który będzie najlepszy dla danego zastosowania. W witrynie znajdziemy przejrzystą prezentację możliwych zastosowań poszczególnych produktów, z podziałem na elementy drewniane zewnętrzne i wewnętrzne. Idą dalej, po kliknięciu na wybrany kolor polecanego produktu, zmienia się kolorystyka prezentowanego stołu czy płotu. Taka wizualizacja nie tylko pomaga w dokonaniu trafnego wyboru, ale zachęca również do tworzenia własnych kompozycji kolorystycznych. Inspiracji dostarczają także zdjęcia zamieszczone w dziale „Galeria", które ilustrują wiele niepowtarzalnych aranżacji z wykorzystaniem drewna.

W ten sposób chcemy pokazać, że Drewnochron to nie tylko marka do ochrony drewna, ale również jego dekoracji.

Serwis http://www.drewnochron.pl/ wyróżnia się czytelną strukturą, co sprzyja szybkiemu odnajdywaniu interesujących nas tematów. W głównych zakładkach strony prezentowane są takie informacje jak: aktualności, o marce, karty produktów, o firmie, sieć dystrybucji.  

Prawdziwi miłośnicy drewna docenią z pewnością specjalistyczny dział „Klub Wiewiórka". Klubowicze, po wcześniejszej rejestracji, mogą korzystać z wielu ciekawych i pomocnych materiałów, jak: porady specjalistów, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi. Poszukiwanie odpowiedzi na intrygujące nas pytania uprzyjemnią z pewnością dostępne w Klubie gadżety elektroniczne - tła na pulpit komputera, kolorowanki dla dzieci nawiązujące do wizerunku marki. W przygotowaniu są również interaktywne gry tematyczne.