Kategoria

Internet, strona 6


cze 11 2008 Informacje Gazeta.pl na ekranach w metrze
Komentarze: 0

Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze.

W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich.

- Portalowi Gazeta.pl zależy na docieraniu z informacjami do jak największej grupy czytelników przy wykorzystaniu nowych platform komunikacji. Ekrany w metrze są naturalnym rozwinięciem kanałów dystrybucji treści portalu Gazeta.pl. Bardzo ważne jest też dla nas to, że możemy uczestniczyć w pionierskich na polskim rynku projektach, które są dostępne już na Zachodzie - mówi Paweł Stremski, kierownik redakcji newsowej Gazeta.pl.

Dzięki nawiązanej współpracy, Gazeta.pl będzie docierała do ponad 400 tys. pasażerów warszawskiego metra dziennie, zarówno w wagonach - poprzez CityInfoTv przygotowaną przez AMS, jak i na stacjach - na Infoscreenach Ströera.

cze 11 2008 Agora nawiązuje współpracę z Bankier.pl...
Komentarze: 0

Agora S.A. podpisała umowę strategiczną z Bankier.pl S.A. dotyczącą współpracy pomiędzy należącym do Agory liderem serwisów rekrutacyjnych dla branży finansowej Jobspot.pl, a czołowym portalem finansowym Bankier.pl. Efektem współpracy jest serwis www.praca.bankier.pl, który ruszył 9 czerwca 2008 roku.

 



Portal Bankier.pl uruchomił nowy serwis praca.bankier.pl, który jest skierowany do specjalistów z branży finansowej. W serwisie tym publikowane są ogłoszenia pochodzące z serwisów rekrutacyjnych Jobspot.pl oraz GazetaPraca.pl należących do Agora S.A., czołowego wydawcy w tym segmencie.

Uruchomienie nowego serwisu praca.bankier.pl ma na celu dalszy rozwój organiczny portalu Bankier.pl, który obecnie w skali miesiąca odwiedza blisko 1,6 miliona użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, prawo; luty 2008r.) zainteresowanych m.in. tematyką finansów osobistych, inwestowania czy też informacji ekonomiczno-gospodarczych. Oprócz odbiorców indywidualnych znaczną część użytkowników portalu stanowią przedstawiciele branży finansowej, dla których Bankier.pl jest codziennym źródłem informacji. To właśnie do specjalistów z branży finansowej skierowany jest nowy serwis powstały przy współpracy Bankier.pl z Agorą.

„Bankier.pl od wielu lat postrzegany jest jako lider finansowego segmentu internetu i nowy serwis dla tej kategorii rynku znacząco wzmocni pozycję naszego portalu” –  twierdzi Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A. „W przeciwieństwie do innych portali finansowych nie będziemy publikować ogłoszeń niedopasowanych do profilu branży finansowej. Szanujemy czas naszych użytkowników i chcemy dostarczać im tylko treści odpowiadające ich zainteresowaniom” – dodaje Roman Bryś.

Agora S.A. dzięki współpracy z Bankier.pl zdecydowanie zwiększy zasięg i wzmocni efektywność ogłoszeniową zarówno pierwszego serwisu rekrutacyjnego dla finansistów Jobspot.pl, jak i ofert dotyczących stanowisk finansowych z GazetaPraca.pl.

„Bankier.pl to jeden z największych portali finansowych w polskim internecie. Jobspot.pl to pierwszy serwis rekrutacyjny, w którym publikowane są najciekawsze oferty pracy dla finansistów. Te dwie marki idealnie do siebie pasują” - mówi dr Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych w Pionie Internet Agory.

Umowa z Bankier.pl to już drugi, w ciągu ostatniego miesiąca, strategiczny alians zawarty przez Agorę w celu budowania efektywności ofert pracy publikowanych w serwisach rekrutacyjnych należących tej do Spółki. Pierwszy zawarto z IDG.pl – największym portalem technologicznym w Polsce. W ten sposób powstał serwis www.praca.idg.pl

cze 11 2008 100 razy ?dlaczego
Komentarze: 0

Czerwcowy numer „?dlaczego”, który właśnie trafił do kiosków, to 100. numer tego najpopularniejszego ogólnopolskiego płatnego magazynu dla studentów. Jubileuszowy numer pisma jest jednocześnie wydaniem urodzinowym – „?dlaczego” świętuje 10-lecie obecności na rynku.



Z  tej podwójnie jubileuszowej okazji redakcja postanowiła powrócić do korzeni i , tak jak w wydaniu zerowym, umieściła na okładce duży znak zapytania – symbol magazynu. Jednak jego wizualizacja pokazuje, jak przez tych 10 lat zmieniło się pismo.

100. numer „?dlaczego” przyciąga okładką, na której postaci z życia publicznego, bohaterowie okładek pisma, m.in. Kazik Staszewski, Muniek Staszczyk, Kuba Wojewódzki, Donald Tusk, Jan Englert oraz Jerzy Stuhr, pokazani są na zdjęciach z legitymacji studenckich. Redakcja wciąga czytelnika w zgadywankę, kto jest kim. A wewnątrz numeru 100 VIP-ów zwraca się bezpośrednio do studentów w znanej czytelnikom formule komiksowych dymków.

W  100. numerze „?dlaczego” jest również mnóstwo konkursów, m.in. ten polegający na znalezieniu okładki,  której nie było. Do wygrania - 100 nagród o łącznej wartości 10 000 zł.

„?dlaczego” jest największym ogólnopolskim płatnym miesięcznikiem dla studentów. Oprócz regularnego wydania redakcja „?dlaczego” przygotowuje poradniki z serii „Sporootym”: „Praca & Kariera” i „Finanse & Firma”. W wakacje ukazuje się również bezpłatna wersja „?dlaczego” – „dlatego!” w formacie A3 - z największym kalendarium letnich imprez i wydarzeń. Miesięcznik „?dlaczego” to także Internet. W tym roku, na 10-lecie pisma, uruchomiony został serwis www.100klatka.pl, w którym czytelnicy mogą umieszczać nakręcone przez siebie filmy, komentować, je, oceniać i walczyć o nagrody pieniężne – 1000 zł oraz główną nagrodę 10 000 zł. Najlepsze filmy z serwisu 100klatka.pl zostały dołączone do 100. numeru na płycie DVHD.

cze 11 2008 Najnowszy Trade Marketer
Komentarze: 0

Kolejny (6) numer magazynu "Trade Marketer" - już w druku ! W najnowszym wydaniu znajdziesz między innymi :


- Specjalny wywiad z prof. Krzysztofem Rafałe Ohme o neuromarketingu
wyjątkowy raport branży digital signage wraz ze specjalnym, ekskluzywnym dodatkiem
- Odpowiedź na pytanie, czy category management jest naprawdę sztuką kooperacji
- Polskie centrum handlowe uznane za najlepsze miejsce na świecie
- Dodatkowo, wiele pasjonujących materiałów z zakresu marketingu handlowego: badań, visual merchandisingu, zarządzania kategorią, branży P.O.S czy digital signage.

Uwaga: naszego magazynu nie kupisz w kiosku ! "Trade Marketer" dostępny jest wyłącznie w prenumeracie wysyłanej bezpośrednio pocztą do:

- średniej i wyższej kadry menedżerskiej, zarządzającej marketingiem i sprzedażą
- menedżerów marki/produktu
- trade marketing menedżerów
- najlepszych producentów P.O.S
- najlepszych producentów rozwiązań digital signage
- przedstawicieli agencji badawczych, agencji reklamowych i szeroko pojętej branży marketing services
- 70% naszych subskrybentów - to średnia i wyższa kadra menedżerska z największych firm FMCG !

Wszystkich nas łączy jedno : praca i doświadczenie w branży wymagającej wdrażania konkretnych rozwiązań marketingu handlowego.

"Trade Marketer" dostarcza konkretnej wiedzy poprzez opisywanie praktycznych rozwiązań, analizowanie scenariuszy sukcesów oraz narzędzi.

cze 11 2008 Toruń bez papierosa
Komentarze: 0

19 lokali wolnych od dymu tytoniowego w Toruniu – to efekt rozpoczęcia kujawsko – pomorskiego etapu kampanii społecznej Lokal Bez Papierosa.pl, organizowanej przez Stowarzyszenie Manko.

 

 

Kampania zainicjowana rok temu w Krakowie, po etapie warszawskim, pomorskim, dolnośląskim, śląskim i łódzkim doczekała się swojej inauguracji w Toruniu. Stało się to 6 czerwca 2008 r., podczas konferencji prasowej, w restauracji Dom Sushi.

"Toruń nie zostaje w tyle, co dzień otrzymujemy kilka zgłoszeń od restauratorów, którzy posiadają lokale wolne od dymu. Swoje rekomendacje przesyłają również zadowoleni klienci" – mówi Gabriela Chrzęściewska Ryka, koordynator ds. współpracy z lokalami Stowarzyszenia Manko. "Dzięki włączeniu się Torunia, w całej Polsce w naszej sieci lokali bez papierosa jest już ich ponad 360, ale to dopiero początek" – mówi Łukasz Salwarowski, koordynator kampanii.

Otwierając kujawsko-pomorski etap, Manko przyznało 19 certyfikatów lokalom spełniającym standardy sieci Lokal Bez Papierosa.pl. Były wśród nich zarówno lokale z całkowitym zakazem palenia, jak i z wydzielonymi salami wolnymi od tytoniu.

Organizatorzy kampanii, z poparciem lokalnych organizacji społecznych - w Toruniu z Pracownią Zrównoważonego Rozwoju, prowadzą również działania edukacyjne i promocyjne. Partnerzy lokalni m.in. przekonują lokale, wręczając im certyfikaty i naklejki.

Dodatkowo na konferencji zaproszono jej uczestników na toruńską imprezę plenerową "Śniadanie na trawie", organizowaną przez Pracownię Zrównoważonego Rozwoju, w ramach której Stowarzyszenie przeprowadzi Grę Miejską promującą toruńskie lokale bez papierosa oraz przygotuje stoisko edukacyjne.

Akcja trwa równolegle w 7 miastach Polski (Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Wrocław, Łódź, Katowice, Toruń).