Komentarze: 0
Machina Sport&Style” jest kolejnym elementem strategii Platformy Mediowej Point Group wykorzystania silnego brandu mediowego, jakim jest „Machina”, do pozyskania nowych grup czytelników. W tym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast, którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywną rekreację.
Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nie tylko
sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoich sportowych
pasjach.
„Machina Sport&Style” nie jest typowym pismem dla kibiców.
Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dla
których sport to coś więcej niż tabele z wynikami i kolejne rekordy –
mówi Robert Pstrokoński, wiceprezes Media Point Group, wydawcy „Machiny
Sport&Style”. Dodaje, że osób takich jest coraz więcej
i prawdopodobnie przez najbliższe 5 lat liczba ta będzie rosnąć. Błędem
byłoby zaniedbać taki segment rynku. Tym bardziej, że pism o profilu
sportowym, a przeznaczonych dla publiczności szerszej niż kibice, wciąż
brakuje.
Jednocześnie „Machina Sport&Style” jest elementem budowy pozycji
PMPG w obszarze sportu. Jesienią ubiegłego roku PMPG objęła większość
udziałów w spółce Infini (obecnie: Sport24.pl), zarządzającej portalem
Sport24.pl. Rynek ten jest rynkiem atrakcyjnym m.in. z uwagi na
przygotowania do Euro 2012 i rosnącą popularność aktywnej rekreacji,
która powoduje wzrost zainteresowania sportem, zarówno wyczynowym, jak
i amatorskim.
Redaktorem prowadzącym „Machiny Sport&Style” jest Katarzyna
Nazarewicz-Sosinska. Magazyn ma też Radę Patronacko-Programową,
w której oprócz redaktora naczelnego „Machiny” Piotra Metza i prezesa
spółki Sport24.pl, Artura Racickiego, zasiadają Mariusz Czerkawski,
Wojciech Brzozowski i Maciej Kurzajewski. W pierwszym numerze znalazła
się sesja Jakuba Błaszczykowskiego i wywiad z Maciejem Żurawskim,
a także sportowe zdjęcia Tomasza Gudzowatego.
Wydaniu „Machiny Sport&Style” towarzyszy kampania promocyjna
w Internecie, m.in. w portalach Sport24.pl, WP, Interia, O2.pl, Filmweb
oraz w „Machinie”, „Filmie” i „?dlaczego”.